خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس:

رویکرد مدیریت ارشد استان، ارتباط تنگاتنگ، صمیمی و راحت با رسانه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۶۵

انتظاری که همیشه از رسانه‌ها می‌رود، امانتداری و حفظ حرمت افراد بوده و هست و رسالت مطبوعات در جامعه اسلامی، زمانی واقعیت پیدا می‌کند که با شرع و فرهنگ منافات نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: رویکرد مدیریت ارشد استان فارس، ارتباط تنگاتنگ، صمیمی و راحت با رسانه‌ها بوده و در مجموع، ارتباط مدیران دستگاه‌ها با رسانه‌ها لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخداپور پیش از ظهر امروز، در نشست هم اندیشی مدیران رسانه‌های استان که با حضور مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: انتظاری که همیشه از رسانه‌ها می‌رود، امانتداری و حفظ حرمت افراد بوده و هست و رسالت مطبوعات در جامعه اسلامی، زمانی واقعیت پیدا می‌کند که با شرع و فرهنگ منافات نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس افزود: معیار کار ما قانون است و فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد مطبوعات، بسیار دقیق و ظریف و حساس بوده و نقشه راهی برای ادامه مسیر است.

کدخداپور ابراز داشت: برای پیشرفت استان فارس وحدت و همدلی باید در اولویت باشد و نباید مسائل کلان استان را فدای مسائل شخصی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید با نگارش و زدن تیترهای خبری برخلاف واقعیت، فضا را آلوده کرد. بلکه باید با نقدهای منصفانه و درست، مسئولین را وادار به جبران عقب ماندگی‌ها کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما بسیار هوشیار و دقیق و واقع بین هستند و مسائل جامعه را به خوبی می‌شناسند.

کدخداپور اظهار داشت: مایل نیستیم که رسانه‌ای در دادگاه پرونده داشته باشد. اما اگر موردی هم باشد این حق مطبوعات است که طبق قانون خود مطبوعات با آن‌ها برخورد شود. از این رو با همکاری ریس کل دادگستری استان فارس دادگاه رسانه را در استان فعال خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: به زودی گردهمایی مسئولین و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها را برگزار خواهیم کرد تا خواسته‌های متقابل دوطرف مطرح و نتیجه قابل قبولی در جهت پیشرفت استان حاصل شود.

وی افزود: بازی با کلمات خوب است اما باید مطالب به گونه‌ای نوشته شود که حقایق درج شود و جایگاه‌ها و شخصیت و عملکرد افراد به صورت واقعی مطرح شود.

کدخداپور گفت: از مطبوعات شناسنامه دار، توقعات بیشتری داریم تابا انتشار اخبار و وقایع درست استان در برابر تخریب‌ها و انتشار اخبار خلاف واقع رسانه‌های بیگانه بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس ابراز داشت: در مورد وقایع امنیتی تا زمانی که موضوع دردادگاه قطعی نشده است به منظور حفظ آبروی افراد خبری منتشر نمی‌شود و پس از قطعیت اخبار به صورت شفاف و بدون هیچ کم و کاستی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز