خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فجرفارس:

دعا می‌کنیم که فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی زودتر ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۲۲

بسیج باقیات‌صالحاتی است از امام بزرگوار و نیروی مخلصی که در دفاع از انقلاب اسلامی همیشه آماده و حاضر بوده چراکه پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس بدون تردید مدیون حضور بسیجیان است.

فرمانده سپاه فجر گفت: دعا می‌کنیم که زودتر ایجاد شود زیرا بعضی افراد به‌گونه‌ای این فضاها تاخت‌وتاز می‌کنند که در هیچ کجای دنیا این عمل صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، غلامحسین غیب پرور، امروز سه‌شنبه، ۲۷ آبان ماه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج باقیات‌صالحاتی است از امام بزرگوار و نیروی مخلصی که در دفاع از انقلاب اسلامی همیشه آماده و حاضر بوده چراکه پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس بدون تردید مدیون حضور بسیجیان است.

وی گفت: بسیج یک لشکر بدون ادعا در خدمت انقلاب اسلامی است که تاکنون عزم وفاداری خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده است.

فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: در عرصه‌های مختلف علمی، در عرصه هسته‌ای و صنایع دفاعی و پیچیده و ساخت قطعات ریز شگفت‌انگیزترین حرکت‌ها را بسیجیان انجام می‌دهند و این ادعا نیست زیرا این بسیجیان هستند که پیشتازند.

وی با اشاره به اینکه امپراتوری خبری دشمن تمام دنیا را مدیریت می‌کند اما در ایران نتوانسته پیروزی کسب کند گفت: حضور مجاهدان بسیجی در فضای مجازی کشور و انقلاب اسلامی مثال‌زدنی و بی‌نظیر است.

غیب پرور ادامه داد: از زمانی که بحثاقتصاد مقاومتی مطرح‌شده این بسیجیان هستند که به‌طور آشکار اقدام عملی انجام دادند بنابراین اگر بگوییم که بسیج بهترین مدافع انقلاب است گزاف نگفته‌ایم.

وی بابیان این مطلب که بسیج تبدیل به الگو در سراسر جهان شده و مردم غزه و سوریه از بسیج الگو گرفتند افزود: در عراق در یک‌زمان کوتاه دو میلیون از مردم عراق در غالب بسیج سازمان‌دهی شدند.

وی به پهلوان بسیجی اشاره کرد و گفت: امید نوروزی با وضو در روی تشک می‌رود و مدال جهانی را کسب می‌کند.

فرمانده سپاه فجر عنوان کرد: استان فارس یک‌میلیون ۵۰۰ هزار نفر بسیجی در ۲۰ سازمان دارد که ازجمله می‌توان به بسیج رسانه، بسیج اساتید، هنرمندان، کارگران، کارمندان، بازاریان و ورزشکاران اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های بسیج متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است بیان کرد: امسال در هفته بسیج دو هزار ۸۷۰ برنامه در استان اجرا خواهد شد.

غیب پرور افزود: در سال گذشته ۸۰ پزشک بسیج در شهرستان استهبان حضور پیدا کردند و حدود ۷ هزار نفر ویزیت رایگان شدند همچنین که مشابه همین اقدام در خنج نیز اتفاق افتاد و ۵ هزار نفر در آن منطقه ویزیت شدند.

وی سفر به جزیره هنگام و درمان رایگان مردم محروم با حضور پزشکان متخصص را از دیگر اقدامات بسیج در سال گذشته

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز