خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد:

دستگاه‌های اداری در خدمت‌رسانی به روستاهای الحاق یافته آماده باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۴۴

انشالله خبرهای خوشی را در آینده نزدیک به مردم خواهیم داد و دستگاه‌های اداری باید این آمادگی را در جهت خدمت‌رسانی به روستاهای جدید الحاق یافته به استان فارس و شهرستان لامرد داشته باشند.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با ریاست فرماندار جدید لامرد در سالن شهید جنگ آور فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، فرماندار شهرستان لامرد در ابتدای سخنان خود با بیان این مطلب که جلسه شورای اداری، حق مردم است، بیان داشت: جلسه شورای اداری، حق مردم است و ما نمی‌توانیم با حق مردم بازی کنیم و مدیران باید طبق برنامه در سر وقت مقرر در جلسه شورای اداری حاضر شوند.

عبدالرضا منصوری تصریح کرد: وقتی که برای این جلسه مشخص شده، مربوط به بررسی مشکلات و معضلات مردم است و مدیر دستگاه اداری باید با اطلاع از جلسه قبلی در جلسه حضور یابد و اینجاست که نقش رئیس اداره مشخص می‌شود و در این زمینه هیچ گذشتی نخواهم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد به جلسه مهمی که در خصوص بحران آب در استان برگزار شد، اشاره کرد و افزود: بدلیل برداشت‌های زیاد و خشکسالی‌ها نیز پلیس آب و کنترهای هوشمند از مباحثمهمی بود که درجلسه استان مطرح شد.

وی تصریح کرد و اظهار داشت: انشالله جلسه شورای کشاورزی و آب را در این زمینه برگزار کنیم و یک اقدام جدی در شهر داشته باشیم و ادارات مرتبط باید این موضوع را بطور ویژه دنبال کنند.

فرماندار لامرد ادامه داد و گفت: جهاد کشاورزی باید با اقدام قانونی خود تا پایان سال با یک برنامه ریزی نسبت به پلمپ چاه‌های غیرمجاز اقدام کند.

عبدالرضا منصوری به الحاق فارس به خلیج فارس اشاره کرد و با ذکر توضیحاتی بیان داشت: این مصوبه از سوی شورای امنیت ملی صادر شده است و در آن الحاق پنج روستا از طریق شهرستان لامرد به استان فارس را در دستور کار دارد و از سه ماهه گذشته به طور جدی در دستور کار مدیران ارشد استانی و کشوری قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد گفت: از سه ماهه گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد و سفری که معاون ریاست جمهوری به استان فارس داشتند نیز به عنوان درخواستی جدی از سوی مدیران ارشد استانی و نمایندگان مطرح شد.

وی با بیان مطالبی ادامه داد و افزود: نماینده شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی هم برای تحقق هرچه سریع‌تر این موضوع، تلاش‌های فراوانی انجام داد و ظرفیت‌های استانی را به کارگرفت و استاندار فارس طی ارسال نامه‌ای به شورای امنیت ملی از حق قانونی مردم دفاع کرد و خواستار تسریع این موضوع شد.

فرماندار لامرد در خطاب به مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان لامرد متذکر شد و گفت: انشالله خبرهای خوشی را در آینده نزدیک به مردم خواهیم داد و دستگاه‌های اداری باید این آمادگی را در جهت خدمت رسانی به روستاهای جدید الحاق یافته به استان فارس و شهرستان لامرد داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد ادامه داد: از دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی که در پیگیری حوادثاخیر و پیشگیری‌های لازم در بحثتامین امنیت اجتماعی به خوبی عمل کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم و ما باید هوشیار باشیم و نباید بطور ساده از کنار این موضوعات عبور کنیم.

وی به هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اداری بیش از پیش تاکید کرد و گفت: ادارات ما باید به‌‌ همان سابقهٔ دیرینه‌ای که دستگاه‌های دولتی در کمک کردن به همدیگر داشتند، برگردند و در جاهایی که می‌توانیم تعامل و همکاری کنیم نباید کوتاهی کرد و این کمک به مردم است تا بتوانیم کمبودهایی که وجود دارد را مرتفع کنیم.

فرماندار لامرد در پایان سخنان خود متذکر شد و بیان داشت: ماشین‌های دولتی که در اختیار مسئولین دستگاه‌های اداری قراردارد نباید در موارد شخصی و غیراز ماموریت از آن استفاده شود چرا که هم از نظر شرعی و هم قانونی درست نیست..

در پایان این جلسه، حکم «عبدالرضا منصوری» که از سوی استاندار فارس به عنوان سرپرست فرمانداری لامرد تعیین شده بود نیز از با حکم دیگری از سوی وزیر کشور به سمت فرمانداری لامرد منصوب و در این جلسه قرائت شد.

و با حکم دیگری از سوی مدیر کل سازمان انتقال خون استان فارس نیز «عبدالله حیدری‌پور» به سمت سرپرست پایگاه انتقال خون لامرد معرفی شد که در این جلسه قرائت شد.

همچنین در این جلسه با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف فارس نیز «احمد عباسی» تودیع و «امرالله مولایی» به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لامرد معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز