خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

خود کنترلی شرط لازم برای تحقق اهداف تعاون است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۸۰

اعتقاد بر این است که در بخش آموزشی می توانیم ۱۰۰ درصد امور را به اتاق تعاون واگذار کنیم و در حوزه نظارت و توسعه نیز بخش بزرگی از آن واگذار گردد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس واگذاری امور تصدی گری دولتی را امری ضروری دانست و ابراز داشت: اعتقاد بر این است که در بخش آموزشی می توانیم ۱۰۰ درصد امور را به اتاق تعاون واگذار کنیم و در حوزه نظارت و توسعه نیز بخش بزرگی از آن واگذار گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب مختاری ظهر امروز شنبه شرط لازم برای تحقق امور فوق را ویژگی خودکنترلی در تعاونگران عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس ظرفیتهای لازم وجود دارد و ما در این استان در حال حاضر شاهد همکاری و تعامل حداکثری اتحادیه های شرکت های تعاونی و تشکل های کارگری و کارفرمایی هستیم.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد معاون تعاون وزارتخانه را در خصوص همکاری تعاونی های مصرف و تولیدی بیان داشت: در تعاونی های مصرف شعار این است که خوب بخرید و با این شعار تعاونی های مصرف را زنده نگه داریم.

مختاری با اشاره به فعالیت های تعاونی های مسکن گفت: در حوزه مسکن فعالیتهای جدی و خوبی داشته ایم. سخت گیری بیشتری از این حوزه داریم وضعیت تعاونیها وضعیت خوب و مناسبی است و ما قدردان زحمات تعاونگران هستیم اما همچنان راضی نیستیم و می توانیم بهتر شویم.

وی از انعقاد تفاهم نامه در زمینه صنایع دستی با کشورهای دیگر خبر داد و گفت: در جلسه ای که با تعاونی های صنایع دستی داشتیم برای انعقاد تفاهم نامه مذاکره شد تا شرایط فروش محصولات آنها را در کشور های دیگر فراهم کنیم که در این زمینه تا کنون با سفیر قطر نیز به تفاهم لازم رسیده ایم.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی فارس همچنین به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با سایر ادارات و سازمانها از جمله دادگستری در رابطه با نحوه داوری و ساماندهی مراجع داوری تعاونی ها و همین طور در زمینه روابط کار اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم به سمتی برویم که تعاونی ها با وضع موجود بهتر شود و این کار محقق نمی شود مگر با حضور جامع و سرمایه گرانقدر تعاون که به ما انگیزه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز