خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار شیراز؛

طرح توسعه زیرگذر گلستان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۳۰

طرح توسعه زیرگذر گلستان، شامل افزایش طول آن به بیش از ۲کیلومتر از ۸۰۰ متر فعلی و تعریض زیرگذر به سه لاین رفت و برگشت است که مسیر ورودی خودرو‌ها به شیراز را از ۶۰۰ متر قبل از پلیس راه فعلی به سطح پایین و ترافیک روان را تا بعد از شهرک گلستان و بالعکس هدایت می کند.

شهردار شیراز گفت: با اجرای طرح توسعه زیرگذر گلستان، این زیرگذر به بزرگراهی زیرزمینی با طول بیش از ۲ کیلومتر تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت ظهر امروز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این پروژه و دو فرهنگسرا با تأکید بر رفع مشکلات ترافیکی و زیباسازی در ورودی های شهر، افزود: طرح توسعه زیرگذر گلستان، شامل افزایش طول آن به بیش از ۲کیلومتر از ۸۰۰ متر فعلی و تعریض زیرگذر به سه لاین رفت و برگشت است که مسیر ورودی خودرو‌ها به شیراز را از ۶۰۰ متر قبل از پلیس راه فعلی به سطح پایین و ترافیک روان را تا بعد از شهرک گلستان و بالعکس هدایت می کند.

وی با بیان اینکه برای این پروژه دسترسی های کافی با نگاهی آینده نگرانه در نظر گرفته شده است، افزود: شش دوربرگردان و مسیرهای ورودی و خروجی در دو سمت دیده شده که وظیفه تخلیه و ورود ترافیک به زیرگذر را بر عهده دارد.

شهردار شیراز به طراحی سبز و بدنه سازی طرح توسعه زیرگذر گلستان نیز اشاره کرد و افزود: نکته قابل توجه در طراحی این پروژه، توجه ویژه به فضای سبز حاشیه زیرگذر است که به شکل دیواره سبز و آجرچینی بجای دیواره سیمانی اجرا می‌شود.
بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی فرهنگسرای فرزانگان در شهرک فرزانگان در منطقه ۹، با ۳هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و فرهنگسرای حکمت در شهرک استقلال در منطقه ۱۰، با ۳هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا بطور همزمان آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز