خبرگزاری کار ایران

سیدمحمداحمدی:

حضور مدیران در مساجد برای دیدار بی پرده با مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۸۵

کلان شهر شیراز با جمعیت حدود دو میلیون نفر و استان فارس بار مشکلات چند استان همجوار خود را بر دوش می کشند.

استاندار فارس گفت: حضور مدیران در مساجد بر ای گفتگوی مستقیم با مردم و دیدار بی پرده با آنان برای بررسی و کاهش مشکلات است.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سید محمد احمدی در دیدارظهر امروزسه شنبه با نمازگزاران مسجد یقطین شیراز اظهار داشت: کلان شهر شیراز با جمعیت حدود دو میلیون نفر و استان فارس بار مشکلات چند استان همجوار خود را بر دوش می کشند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که ۴۵ درصد از مراجعین به بیمارستان های شیراز از اهالی استان های همجوار هستند، افزود: امکانات پزشکی و درمانی شیراز بی نظیر است و بسیاری از اهالی کشورهای همسایه، توجه ویژه ای به ظرفیت های پزشکی این شهر دارند.

وی با اشاره به این که در بسیاری از شهرستان های استان فارس، معیشت بر اساس کشاورزی شکل گرفته و بر اثر خشکسالی دچار مشکلات زیادی شده اند، گفت: تداوم این شرایط موجب گسترش پدیده مهاجرت به کلان شهر شیراز و حاشیه نشینی خواهد شد که مشکلات متعدد فرهنگی، سیاسی، عمرانی و اجتماعی را ایجاد خواهد کرد.

استاندار فارس با بیان این که یکی از مشکلات مهم شیراز کمبود آب آشامیدنی است، اظهار داشت:

در تابستان سال جاری با حفر ۲۲ حلقه چاه مانع از بروز بحران کم آبی شدیم اما برای بلند مدت، احداثخط دوم آبرسانی از سد درود زن با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که خوشبختانه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

احمدی خاطر نشان کرد: با احداثچندین بیمارستان در زمینه سرطان، اعصاب و روان، پیوند اعضا و سوختگی توانمندی های پزشکی شیراز افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که مسئولین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات فراوان ناشی از تحریم های دشمنان روبر بوده اند، افزود: به برکت دعای امام زمان(عج) و شهدا و با استقامت مردم و مدیریت مقام معظم رهبری توانسته ایم مشکلات را پشت سر گذاشته و روی پای خود بایستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز