خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

خیرین مسکن ساز استان فارس آماده ساخت پنج هزار واحد مسکونی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۷۶

استان فارس اولین مجموعه خیرین مسکن ساز را در کشور راه اندازی کرد و امروز نیز خوشبختانه دارای جایگاه بالایی است.

استاندار فارس گفت: خیرین مسکن ساز استان آمادگی دارند با تامین هزینه ساخت پنج هزار واحد مسکونی در زمینه تامین مسکن محرومین تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، سید محمد احمدی ظهر امروز سه شنبه در دومین همایش خیرین مسکن ساز استان فارس که با حضور آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز و مدیران وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه زمینه های همکاری در فارس فراهم است، گفت: استان فارس اولین مجموعه خیرین مسکن ساز را در کشور راه اندازی کرد و امروز نیز خوشبختانه دارای جایگاه بالایی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: مشارکت خیرین به معنای حضور گسترده مردمی است که امروز این حرکت به خوبی در استان فارس انجام شده و به طور حتم در آینده توسعه بیشتری خواهد یافت.

استاندار فارس تصریح کرد: با مشارکت خیرین نیک اندیش امروز این توان به جایی رسیده که می توانیم پنج هزار واحد مسکونی را بسازیم.

احمدی افزود: دستگاه های مختلف همکاری لازم را با خیرین مسکن ساز داشته باشند تا نیمی از این پنج هزار واحد مسکونی در شیراز ساخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز