خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات پاراآسیایی تاکید کرد؛

لزوم پیگیری راه اندازی تعاونی مسکن ورزشکاران

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۲۸

جای نگرانی است که برخی از رشته‌های مختلف ورزشی در سطح دنیا از عرصه ورزش خارج‌شده و به عرصه سیاست وارد شدند.

استاندار فارس در آئین تجلیل از قهرمانان مدال‌آور پاراآسیایی از مسئولان خواست تا تعاونی مسکن ورزشکاران را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد احمدی، ظهرامروز، یکشنبه، ۱۸ آبان ماه، در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آور پاراآسیایی در استان فارس اظهار داشت: جای نگرانی است که برخی از رشته‌های مختلف ورزشی در سطح دنیا از عرصه ورزش خارج‌شده و به عرصه سیاست وارد شدند.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری باید حرفی برای گفتن داشته باشد و گامی در راستای موفقیت کشورش بر‌دارد تصریح کرد: حضور بانوان کشورمان باحجاب و عفاف اسلامی در مسابقات با وجود اینکه محدودیت دارد، پیام ارزشمندی است که به جهان صادر می‌کنند.

نماینده دولت تدبیر و امید در فارس ادامه داد: کشورهایی مانند چین همواره در تمام مسابقات سعی دارند مدال‌ها را به خود اختصاص دهند همچنان که این کشور درزمینهٔ اقتصاد نیز حرف برای گفتن دارد اما بااین‌وجود سعی می‌کند در رشته‌های مختلف ورزشی نیز نام‌آور باشد.

وی بابیان این مطلب که جامعه‌ای که افراد در آن سست اراده باشند، تحرک، پویایی و نشاط وجود ندارد، افزود: شما عزیزان می‌توانید سرمشقی برای دیگر جوانان جامعه باشید.

احمدی عنوان کرد: حضور افراد معلول در پاراالمپیک به افراد سالم درس بزرگی می‌دهد و باید بر اراده این عزیزان آفرین گفت و تصمیم شجاعانه آن‌ها را ستود که محدودیت حرکتی سبب عدم حضور این افراد درزمینهٔ ورزش نشده است.

وی اضافه کرد: به مسئولان یادآوری می‌کنم تا در زمینهٔ مسکن شما ورزشکاران، تشکیل تعاونی مسکن را پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز