خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس:

قهرمانان و ورزشکاران همیشه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۲۳

در استان فارس و همچنین در کشور، قهرمانان و ورزشکاران همیشه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و بی‌توجهی زیادی نسبت به نگهداری قهرمانان و همچنین اشتغال و رفاه نسبی این افراد می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گغت: در مسابقات پاراآسیایی که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، قهرمانان استان فارس توانستند ۱۰ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، غلامرضا کمانه، ظهر امروز، یکشنبه، ۱۸ آبان، در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات پاراآسیایی که با حضور استاندار فارس انجام گرفت، گفت: در مسابقات پاراآسیایی که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود قهرمانان استان فارس توانستند ۱۰ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز را کسب کنند.

وی با اشاره به کسب ۳۷ مدال طلا توسط ورزشکاران ایران در این مسابقات افزود: کشورمان در رشته‌های مختلف نیز مقام‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: در استان فارس و همچنین در کشور، قهرمانان و ورزشکاران همیشه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و بی‌توجهی زیادی نسبت به نگهداری قهرمانان و همچنین اشتغال و رفاه نسبی این افراد می‌شود.

وی تصریح کرد: خوابگاه مناسب برای نگهداری تیم‌ها نیز وجود ندارد و قرار بود در راستای صاحب منزل شدن این قهرمانان تعاونی مسکن تشکیل شود که هنوز اتفاق نیفتاده است.

کمانه عنوان کرد: کشور‌ها در مسابقات و میدان‌های بزرگ رقابت، سطح فنی تیم‌های خود را به نمایش می‌گذارند و در این راستا در ایران در بین قهرمانان مسابقات به‌صورت هرمی برگزار می‌شود و افرادی که در رأس هرم قرار دارند به مسابقات اعزام می‌شوند اما برخی کشورهای دنیا مسابقات را گلخانه‌ای و با گزینش قهرمانان و نگهداری آن‌ها در اردوی چهارساله پوشش می‌دهند که خلاف روح المپیک و بازی‌های آسیایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز