خبرگزاری کار ایران

درآستانه ۱۳آبان و عاشورای حسینی صادر شد؛

پیام مدیر کل آموزش و پروش فارس به مناسبت روز دانش آموز و تقارن آن با عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۷۷

روزی که به برکت خون پاک شهدای عزیز به نام دانش آموز مزین شد و همه ساله دانش آموزان سراسر کشور در حرکتی نمادین میثاقی دوباره با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی می‌بندند. وچه زیباست در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است.

مدیر کل آموزش و پروش فارس به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش آموز وتقارن آن با عاشورای حسینی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آداره کل آموزش و پرورش استان فارس در این پیام آمده است: تقارن معنادار ۱۳ آبان امسال با عاشورای حسینی(ع) ترجمان درهم تنیدگی اهداف حسینی دانش آموزان شهید در یوم الله ۱۳ آبان است.

روزی که به برکت خون پاک شهدای عزیز به نام دانش آموز مزین شد و همه ساله دانش آموزان سراسر کشور در حرکتی نمادین میثاقی دوباره با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی می‌بندند. و چه زیباست در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است و بار‌ها نقش بی‌بدیل فرهنگ در اعتلاء و پیشرفت واقعی کشور عزیزمان یاد آور شده‌اند. ۱۳ آبان با روز عاشورا مقارن می‌شود تا این بار آینده سازان این مرزو بوم در قالب هیئات مذهبی با تلفیقی از نمادهای عاشورایی و استکبار ستیزی یوم الله سیزده آبان در اقصی نقات استان فارس در تجمعات مردمی حضور یابند و با صلابت و تدبیر، نسیم دلنواز امید را در کالبد جامعه جاری نمایند.

به همین مناسبت انتظار دارم مدیران محترم مدارس با عشق و شور عاشورایی و عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه حضور حداکثری فرزندان فرهنگستان فارس را در تجمعات عاشورایی که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش بینی می‌شود فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز