خبرگزاری کار ایران

فرماندار کوار:

محدودیت‌ها نباید مانع رشد آموزش و پرورش شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۸۷

این تغییرات در آموزش و پرورش باید در جهت مثبت و ارتقاء آن باشد و ما اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح نظرات و تصویب موارد مطرح شده، می‌توانیم کمک موثری به آموزش و پرورش شهرستان کنیم.

فرماندار کوار گفت: محدودیت‌ها و کمبودهای فعلی نباید مانع رشد آموزش و پرورش شود و هدف و همت ما می‌بایست در جهت ارتقاء کمی و کیفی این نهاد مهم باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوار، داریوش دهقان هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار با اشاره به اینکه دانش اموزان سرمایه‌های کشور هستند و کار و فعالیت در حوزه آموزش و پرورش عبادت است، اظهار داشت: تمام توان خود را در زمینه رشد شهرستان در تمامی زمینه‌ها به خصوص حوزه آموزش و پرورش به کار خواهیم بست.

وی خواستار برنامه ریزی به منظور تقویت شورا و حضور منظم در جلسات و ارائه نظرات مفید از طرف اعضاء شد.

فرماندار کوار در ادامه با اشاره به اینکه انسان و جهان همواره در حال تغییر و پویایی است، اظهار داشت: این تغییرات در آموزش و پرورش باید در جهت مثبت و ارتقاء آن باشد و ما اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح نظرات و تصویب موارد مطرح شده می‌توانیم کمک موثری به آموزش و پرورش شهرستان کنیم.

دهقان افزود: البته محدودیت‌ها و کمبودهای فعلی نباید مانع رشد آموزش و پرورش شود و هدف و همت ما می‌بایست در جهت ارتقاء کمی و کیفی این نهاد مهم باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان کوار با توجه به ارائه راهکار و مشکلات و معضلات در آموزش و پرورش شهرستان و از سویی با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش موثر آن در جامعه، خواستار برنامه ریزی دقیق در خصوص راهکارهای ارائه شده با همفکری و تبادل نظر و استفاده از افراد مجرب و با تجربه در آموزش و پرورش شد و اظهار داشت: اعضای شورا به این امر مهم دقت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان در سطح شهرستان باشیم.

دهقان در پایان جلسه با جمع بندی نظرات و پیشنهادات، راهکارهای ارائه شده توسط اعضا شورا را خوب و مثبت ارزیابی کرده و بر پیگیری و عملی کردن مواردی که در شهرستان قابل اجرا می‌باشد، تاکید کرد.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار در سال جاری با حضور داریوش دهقان، فرماندار کوار، حجت الاسلام آقایی، امام جمعه کوار، و اعضا شورا با محوریت بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دوره متوسطه اول و راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی در این دوره - بررسی و تبادل نظر در خصوص احیای دارالقرآن‌های روستاهای شهرستان و طرح مسائل جاری آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز