خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

از ظرفیت محله سنگ سیاه، برای تبدیل آن به گذر هنر استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۳۱

بافت تاریخی شیراز به‌خصوص محله سنگ سیاه، ظرفیت زیادی دارد که می توان از این ظرفیت برای تبدیل شدن به گذر هنر استفاده کرد.

استاندار فارس گفت: بافت تاریخی شیراز به‌خصوص محله سنگ سیاه، ظرفیت زیادی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای تبدیل شدن به گذر هنر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد احمدی، در حاشیه بازدید از گذر هنر شیراز اظهار داشت: این اقدام در فصلی که گردشگران زیادی به شیراز آمده‌اند می‌تواند در اشاعه فرهنگ مردم شیراز نقش بسزایی را داشته باشد.

رییس شورای برنامه ریزی استان فارس گفت: گذر هنر از این‌جهت که هنرمندان متواضعانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی هنر خودشان را به عموم مردم ارائه می‌دهند بسیار کار ارزشمندی است.

وی با اشاره به نقش چنین برنامه‌هایی در ترویج هنر صالح و متعالی در میان عموم مردم اذعان داشت: بافت تاریخی شیراز به‌خصوص محله سنگ سیاه، ظرفیت زیادی دارد برای آن‌که به گذر هنر تبدیل بشود.

استاندارفارس افزود: جای چنین فعالیت خوبی در شهری که پایتخت فرهنگی کشور است بسیار خالی بود.

احمدی عنوان کرد: این کار مدیرکل ارشاد فارس جای تشکر و تقدیر دارد و من به‌طور کامل از این حرکت و ایجاد گذر هنر حمایت می‌کنم.
او اض

افه کرد: جذابیت این کار که هنرمندان به‌طور زنده برنامه‌ها و هنرهای خود را به مردم ارائه می‌کنند، بسیار زیاد است و باید بیشترین استفاده را از این ظرفیت استان فارس داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز