خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام کمیته امداد استان فارس خبر داد:

برپایی ۵۸۰۰ پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در فارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۲۲

جشن عاطفه‌ها در ۱۶ تا ۱۸ مهرماه همزمان با دیگر استان‌های کشور در استان فارس برگزار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان فارس از برپایی ۵۵۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد نیازی، ظهر چهارشنبه، ۱۶ مهرماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در ۱۶ تا ۱۸ مهرماه همزمان با دیگر استان‌های کشور در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از فارس، این مسئول گفت: بیش از ۵۸۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان فارس برپا می‌شود.

او با اشاره به گشایش جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه در مدرسه الزهراء واقع در خیابان سمیه شیراز، تصریح کرد: در این مراسم استاندار فارس، مدیرکل آموزش‌و پرورش استان فارس و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس حضور دارند.

نیازی بیان کرد: روز پنج‌شنبه، ۱۷ مهرماه، جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیروی مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: روز جمعه، ۱۸ مهرماه، جشن عاطفه‌ها در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان و پایگاه‌های کمیته امداد ادامه داشته و در برگزاری این جشن بسیاری از نهادهای استان ازجمله استانداری فارس، آموزش‌وپرورش فارس، نیروی مقاومت بسیج استان، صداوسیمای مرکز فارس و رسانه‌های استان فارس همکاری دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد اذعان داشت: ۳۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان فارس هستند که حدود ۸ هزار و ۷۰۰ دانشجو نیز از حمایت این نهاد برخوردار بوده و در طرح اکرام امسال حدود ۱۴ میلیارد تومان برای کمک به ایتام جمع‌آوری‌شده است.

او اضافه کرد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع شده که پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۴ میلیارد تومان جمع‌آوری شود.

نیازی با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار و ۸۰۰ پایگاه در سراسر استان فارس در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت دارند، گفت: از این پایگاه‌ها ۲۷۱ پایگاه ثابت مربوط به کمیته امداد، ۳۴۹ پایگاه سیار مربوط به کمیته امداد و ۴ هزار و ۲۷۵ مدرسه، ۶۷۳ مسجد و ۲۳۲ خیریه همکاری داشته و در مدارس کمک‌های بیشتری جمع می‌شود.

او افزود: در زمینهٔ رساندن کمک‌ به دانش‌آموزان نیازمند و جامعه هدف، مدیران مدارس تصمیم‌گیری کرده و با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند این مهم انجام می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز