خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری فارس:

تنظیم طرح جامع گردشگری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۱۸

اگر امروز معتقدیم در حوزه‌های مختلف باید به بخش خصوصی میدان دهیم تا سرمایه‌گذاری کنند لذا باید برخی از دستگاه‌ها دولتی در این راستا همکاری کنند.

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: تنظیم طرح جامع گردشگری برای استان یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، خلیل رضائیان، شامگاه یکشنبه، ششم مهر، در آئین گرامی داشت روز جهانی جهانگردی، اظهار کرد: این توانمندی بر کسی پوشیده نیست، لذا باید فضا را برای بخش خصوصی باز گذاشت و عدالت نسبی را در بخش خصوصی و دولتی فراهم کرد.

او درباره همکاری دستگاه‌های مربوطه برای تسهیل سرمایه‌گذاری افزود: اگر امروز معتقدیم در حوزه‌های مختلف باید به بخش خصوصی میدان دهیم تا سرمایه‌گذاری کنند لذا باید برخی از دستگاه‌ها دولتی در این راستا همکاری کنند.

او عنوان کرد: برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری چکیده‌ای از طرح آمایش است که باید مورد توجه قرار گیرد اما جای تأسف است که هنوز برای مناطق مختلف کشور طرح آمایش قابل‌قبول و مصوبی نداریم.

رضائیان خاطر نشان کرد: اگر امروز به موضوع اقتصاد مقاومتی می‌پردازیم، باید بدانیم اقتصادی مقاوم است که متناسب با مزیت‌های نسبی باشد، چرا که اگر مواد اولیه و زیرساخت‌ها فراهم نباشد نباید انتظار موفقیت داشت.

او تأکید کرد: استان فارس، سومین حرم اهل‌بیت، مسیر عبور امام رضا(ع) قطب پزشکی و سلامت، دارای جاذبه‌های فراوان علمی و ادبی، تاریخی و فرهنگی و طبیعی است. بنابراین با وجود این سرمایه‌های عظیم، تنظیم طرح جامع گردشگری ضروری است.

معاون عمرانی استانداری فارس به حذف استعلام‌های غیرضروری و تسهیل بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: باید سیستم اداری گردش کار را سرعت دهد تا سرمایه‌گذار در مسیر گرفتن مجوز با مشکل روبه‌رو نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز