خبرگزاری کار ایران

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم

کد خبر : ۲۰۴۳۷۱

پژوهش‌های انجام گرفته پیش درآمد ایجاد محصول است و طبیعتا صرف پژوهش به عنوان محصول قلمداد نمی‌شود و اهداف فناورانه واحد‌ها باید محصول محور باشد.

جمعی از کار‌شناسان مرکز توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، در این بازدید مدیر زیرساخت مرکز توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی سخنانی گفت: پژوهش‌های انجام گرفته پیش درآمد ایجاد محصول است و طبیعتا صرف پژوهش به عنوان محصول قلمداد نمی‌شود و اهداف فناورانه واحد‌ها باید محصول محور باشد.

دکتر نجومی افزود: بایستی زمینه‌ای فراهم شود تا تمامی گرایش‌های حوزه سلامت و واحدهای فناور با توجه به فراخوان‌های وزارت بهداشت به نیازهای جاری کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه، گروه کار‌شناسان با آخرین طرح‌ها و فعالیت‌های مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم آشنا شده و مسائل و مشکلات را مورد بحثو بررسی قرار دادند.

همچنین گروه کار‌شناسان از نمایشگاه فن بازار مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم دیدن کرده مدیران و نمایندگان واحدهای فناور با بیان شرح مختصری از وضعیت واحد خود، مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح و کار‌شناسان در رابطه با موارد مطرح شده توضیحاتی ارائه دادند.

در خاتمه کار‌شناسان مرکز توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جلسه‌ای با دکتر رئوفی، مسائل و مشکلات مرکز رشد فناوری‌های سلامت و طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه را مورد بحثو بررسی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز