خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس:

سرمایه گذاران خارجی در حوزه نفت و گاز فارس حضور پیدا می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۹۸

وجود ذخایر قابل توجه استان در زمینه نفت و گاز موجب جلب این سرمایه گذاران شده است و مدیریت ارشد استان حمایت ویژه ای از سرمایه گذاری خارجی و فاینانس اعمال خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: گروهی ایتالیایی که متشکل از چندین شرکت فراملیتی است در بخش نفت و گاز فارس سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبر نگار ایلنا از شیراز، ساسان تاجگردون در حاشیه دیدار با یک گروه سرمایه گذاری اروپایی، اظهار داشت: این گروه به صورت ویژه به شیراز و استان فارس سفر کرده است و علاوه بر فعالیت در زمینه نفت و گاز و مشتقات آن، تولید لوله های انتقال آب و سازه های ساختمانی، به صورت تخصصی علاقه مند به حضور در بخش نفت و گاز استان است.

وی با بیان این که این گروه با دو رویکرد انتقال دانش فنی و سرمایه گذاری غیرمستقیم خواستار مشارکت در طرح های اقتصادی استان است، افزود: وجود ذخایر قابل توجه استان در زمینه نفت و گاز موجب جلب این سرمایه گذاران شده است و مدیریت ارشد استان حمایت ویژه ای از سرمایه گذاری خارجی و فاینانس اعمال خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس با اشاره به این که نشست های متعددی با این گروه در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: ستاد سرمایه گذاری استان نحوه حمایت و پشتیبانی از این گروه برای سرمایه گذاری در حوزه های تخصصی را مورد بررسی دقیق قرار خواهد داد.

تاجگردون اظهار امیدواری کرد: ارتباطات خوبی که با گروه های سرمایه گذاری برقرار شده است، موجب بهره مندی از توانمندی های استان در راستای افزایش ارزش افزوده و ایجاد اشتغال پایدار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز