خبرگزاری کار ایران

اشتغال و برنامه ریزی استانداری فارس:

توانمندی زیرساخت های توسعه و عمران در شهرستان گراش فراهم است

کد خبر : ۲۰۴۰۴۸

کارخانه تولیدی شن و ماسه شهرستان گراش با حضور معاون اشتغال و برنامه ریزی استانداری فارس، فرماندار و مسئولین دستگاه اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، اشتغال و برنامه ریزی استانداری فارس در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: شهرستان گراش جزء شهرستان های پیشرو در جهت توسعه و آبادانی در استان فارس است.

ساسان تاجگردون با بیان اینکه دولت از فعالیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت جدی می کند، افزود: استان فارس و شهرستان گراش از ظرفیت های متعددی برخوردار است که سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی برای توسعه منطقه باید از این فرصت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: توانمندی زیرساخت های توسعه و عمران در شهرستان گراش فراهم است و حمایت بخش خصوصی به رشد و پیشرفت شهرستان سرعت می بخشد.

معاون اشتغال و برنامه ریزی استانداری فارس با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، تصریح کرد: تلاش مسئولین بر این است تا مشکلات توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف مرتفع شود.

وی از اداره کل راه و شهرستازی لارستان خواست تا مصالح مورد نیاز خود را در جهت حمایت از پروژه های سرمایه گذاری منطقه از واحد های تولیدی شهرستان گراش تهیه و استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز