خبرگزاری کار ایران

عضو جامعه روحانیت شیراز:

دولت به‌خوبی، آشفتگی اقتصاد را مهار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۴۹

مدیران قضایی نیز مانند مدیران دولتی، وقتی به محیط کار آشنا می‌شوند و می‌توانند منشاء خدمات بیشتری باشند، جابه‌جا می‌شوند و این یک نقطه ضعف است.

عضو جامعه روحانیت شیراز با قدردانی از عملکرد دستگاه قضایی کشور و رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دستگاه قضایی کشور نیازمند یک جراحی عمومی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفعلی افزود: باید تغییرات زیادی در دستگاه قضایی ایجاد شود تا به وضعیت مطلوب برسد.

وی بزرگ‌ترین آسیب مجموعه قضایی را جابه‌جایی زودهنگام مدیران عنوان و اضافه کرد: مدیران قضایی نیز مانند مدیران دولتی وقتی به محیط کار آشنا می‌شوند و می‌توانند منشاء خدمات بیشتری باشند، جابه‌جا می‌شوند و این یک نقطه ضعف است.

عضو جامعه روحانیت شیراز، رئیس کل سابق دادگستری استان، را تشنه عدالت و دلسوز مردم توصیف و خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس کل جدید دادگستری استان نیز با‌شناختی که از ایشان داریم، ادامه دهنده راه دکتر خدائیان باشد و از نیرو‌‌های مومن معتقد و قضات شایسته استان جهت تصدی مسئولیت‌ها، به‌خصوص دادستانی استفاده کند.

وی همچنین گفت: عملکرد دولت در حوزه اعتدال است اما جامعه انتظار بیشتری از دولتمردان دارد.

حجت‌الاسلام یوسفعلی فزود: دولت به خوبی آشفتگی اقتصادی را مهار کرد اما به این نباید بسنده شود و پویایی و بالندگی در حوزه اقتصاد لازم است.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه ما فرهنگ را زیربنای جامعه می‌دانیم، افزود: متاسفانه در این حوزه، اقدامات چشم‌گیری شکل نگرفته و نه تنها پیشرفتی نداشته‌ایم بلکه در برخی مواقع مسئولان فرهنگی عقب‌گرد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دولت به وعده‌های خود درخصوص تک رقمی کردن تورم عمل و از رشد آسیب‌های فرهنگی جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام یوسفعلی نشان دادن عدم تشرع در جامعه توسط برخی افراد، بی‌بند و باری و گسترش فساد اداری را از نتیجه‌های پسرفت در حوزه فرهنگی کشور دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز