خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیدار قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی:

دانش محوری باید در کشاورزی فارس مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۹۸

تلاش می کنیم با فراهم کردن زمینه صادرات محصولات کشاورزی و دامی کشور، شرایط افزایش تولید در این بخش را فراهم کنیم.

استاندار فارس گفت: کشاورزی فارس با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود باید به سمت دانش محوری حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی در دیدار حسن یونس سینکی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، در امور بازرگانی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: باید با عبور از خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی، توجه ویژه‌ای به بازارهای خارجی به ویژه در کشورهای همسایه داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید برای ساماندهی صادرات محصولات کشاورزی و دامی کشور برنامه ریزی طولانی مدت و کارشاسانه‌ای داشته باشد، افزود: نظرات و پیشنهادات مدیران استانی می‌تواند این وزارت خانه را در تدوین برنامه‌های دقیق و اجرایی، یاری کند.

وی با اشاره به اینکه عمده اشتغال و تولید ثروت در استان فارس مربوط به بخش کشاورزی و دامی است، خاطر نشان کرد: فارس در زمینه‌های صنعتی توسعه چندانی نیافته است و مردم بیشتر به شیوه‌های سنتی کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند که نیازمند توجه ویژه‌ای است.

در این دیدار قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی با بیان اینکه توجه به خدمات قبل و بعد از تولید به تولید کنندگان بخش کشاورزی مورد توجه این وزارت خانه قرار دارد، گفت: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زمینه صادرات محصولات کشاورزی و دامی کشور، شرایط افزایش تولید در این بخش را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز