خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس:

جاذبه لازم را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم کنیم

کد خبر : ۱۹۹۱۶۹

با شکسته شدن تحریم‌ها و گشایش‌های اقتصادی حاصل شده، فضای بهتری برای کار وتلاش در کشور مهیا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه دستاورد‌ها و موفقیت‌های کسب شده در دولت به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سعید مظلومیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را فرصت مناسبی برای تقدیر وتشکر از تلاشگران و خادمان ملت دانست.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر دولت یازدهم، اظهارداشت: با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد مهار تورم در کشور هستیم. اگر چه برخی کالا‌ها و خدمات افزایش قیمت داشته است، اما شاهدیم که با درایت دولت یازدهم، رشد منفی ۵/۶درصدی به صفر نزدیک شده وتورم افسار گسیخته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: با شکسته شدن تحریم‌ها و گشایش‌های اقتصادی حاصل شده، فضای بهتری برای کار وتلاش در کشور مهیا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، مردم کشورمان را شایسته بهترین خدمات عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند موفقیت‌های دولت، شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

دکتر مظلومیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از موفقیت‌های دانشگاه پیام نور در یک سال اخیر، خصوصاً در توسعه کیفیت خدمات آموزشی و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده کارکنان، اساتید و مدیران این دانشگاه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد دانشجویان در همه دانشگاه‌ها زنگ خطر جدی برای آموزش عالی است، یادآور شد: باید ضمن فراهم کردن امکانات و تسهیلات مناسب، جاذبه لازم را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم کنیم.

دکتر مظلومیان از کارکنان واساتید دانشگاه پیام نور خواست تا با ارائه پیشنهادهای خود، زمینه افزایش رضایتمندی دانشجویان وارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر مهم از جامعه را فراهم سازند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، بودجه‌های دولتی و درآمد حاصل از شهریه دانشگاه را برای اداره این دانشگاه بزرگ کافی ندانست و حرکت دانشگاه به سمت فعالیت‌های جدید را ضروری دانست.

سعید مظلومیان، در بخش پایانی اظهارات خود، افزایش سطح دانش، مهارت وتوانمندی کارکنان را در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان مهم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در سال جاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در بخش‌های مختلف جهت همکاران این دانشگاه در استان فارس برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز