خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار کوار:

صدور دستور العمل اجباری شدن پوشیدن چادر در ادارات و مدارس تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۸۴

هیچگونه تاکید و اجباری در مورد پوشیدن چادر به ادارات و یا مدارس ابلاغ نشده است و شایعه برخورد با افرادی که صرفا چادر نداشته‌اند در این شهرستان صحت ندارد.

فرماندار شهرستان کوار هرگونه اظهارات و دستور العمل، پیرامون اجباری شدن پوشیدن چادر در ادارات و مدارس این شهرستان از سوی این فرمانداری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، داریوش دهقان ضمن رد هرگونه اظهار نظر در این رابطه از سوی فرمانداری شهرستان کوار، اظهار داشت: آنچه مسلم است فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌ها از سیاست‌های آن پیروی می‌کنند و تشریح نقطه نظرات دولت تدبیر و امید در تمامی مقاطع زمانی و مکانی به عهده ما است.

وی ضمن اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد اجباری شدن پوشیدن چادر در ادارات، ارگان‌ها و مدارس، تصریح کرد: پوشش اسلامی موضوعی است که مردم بر اساس باور‌ها و اعتقادات عمیق خود به آن پایبند هستند و فرمانداری شهرستان کوار در این رابطه هیچگاه دست به صدور دستور العمل خاصی برای اجباری کردن پوشیدن چادر در سطح مدارس و شهرستان‌ها نزده است.

دهقان افزود: آنچه از آن به عنوان دستور العمل اجباری شدن ازسوی برخی افراد یاد شده تنها ابلاغیه‌ای است که پس از انتقاد امام جمعه شهر کوار در مورد وضعیت حجاب صادر و در آن بر پیروی از موازین تعریف شده تاکید شد.

وی در پایان تاکید کرد: هیچگونه تاکید و اجباری در مورد پوشیدن چادر به ادارات و یا مدارس ابلاغ نشده است و شایعه برخورد با افرادی که صرفا چادر نداشته‌اند در این شهرستان صحت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز