خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس خبر داد؛

حضور ۱۰ نخبه کانون‌های مساجد فارس در گردهمایی کارآفرینان فن‌آور مساجد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۸۱

این دوره آموزشی تا ۴ شهریورماه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تهران در حال برگزاری است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از اعزام ۱۰ نخبه کانون‌های مساجد استان برای حضور در گردهمایی کارآفرینان فن‌آور مساجد کشور خبر داد و گفت: این دوره آموزشی تا ۴ شهریورماه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، حجت السلام غلامحسین نیازی، که امروز دوشنبه، ۳شهریور، در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را از اهداف برپایی گردهمایی کارآفرینان فن آور مساجد کشور برشمرد و گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بالاخص منویات معظم له در حوزه اقتصاد و فرهنگ و نیز شناسایی، ساماندهی و توانمندسازی کارآفرینان کانون‌های مساجد در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، این گردهمایی از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی از حضور ۱۰ نخبه کانون‌های مساجد استان فارس در این گردهمایی خبر داد و گفت: این گردهمایی فرهنگی و آموزشی در قالب برگزاری همایش‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی از ۳۱ مرداد ماه آغاز شده است و تا ۴ شهریور ماه ادامه دارد.

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از بین اعضای نخبه کانون‌های مساجد دارای مهارت فنی یا مدرک تحصیلی در یکی از رشته‌های مرتبط و صاحب ایده، اختراع، مهارت یا اثر فاخر در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انتخاب و برای حضور در گردهمایی گزینش شده‌اند.

حجت الاسلام نیازی ابراز همچنین امیدواری کرد: برگزاری این گردهمایی به رونق بخشی اقتصاد فرهنگ و انجام فعالیت‌های اقتصادی در حوزه فرهنگی با مشارکت اعضای نخبه و اصحاب فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کارآفرینی و رسانه‌های دیجیتال کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز