خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

بخشنده کردن ۳۴۵ کیلومتر از محورهای استان فارس

کد خبر : ۱۹۷۹۸۰

محور شیراز – اصفهان یکی از پرتردد‌ترین محورهای کشور است که با اجرای این طرح درصدیم تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بخشنده کردن ۳۴۵ کیلومتر از محورهای استان خبر داد و گفت: هدف از بخشنده کردن جاده‌ها، ایمن کردن بیشتر محورهای پرتردد استان و کاهش تصادفات در این محورهاست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در حاشیه بازدید از طرح بخشنده کردن بزرگراه شیراز – اصفهان اظهار داشت: محور شیراز – اصفهان یکی از پرتردد‌ترین محورهای کشور است که با اجرای این طرح درصدیم تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، یادآور ساخت: بزرگراه شیراز – اصفهان از ایمنی استاندارد برخوردار است، اما با اجرای طرح بخشنده کردن در این محور تلاش داریم خطای راننده به قیمت جانش تمام نشود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۲۵ دستگاه ماشین آلات، ۱۵ اکیپ فعالیت داشته‌اند اظهار داشت: به دلیل طولانی و یکنواخت بودن مسیر بزرگراه شیراز – اصفهان، طرح بخشنده کردن این محور را شروع کردیم که تا ۱۵ شهریور نیز ادامه دارد.

عشایری با بیان اینکه طرح بخشنده کردن بزرگراه شیراز – اصفهان در کمیسیون ایمنی راه‌های استان نیز مطرح شد، خاطر نشان ساخت: با اینکه می‌دانستیم این محور ایمن است و از استانداردهای لازم نیز برخوردار می‌باشد، به دلیل تصادفات جاده‌ای تصمیم گرفتیم طرح بخشنده کردن را در این مسیر به اجرا درآوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز