خبرگزاری کار ایران

درپایان المپیاد بین المللی ریاضی و آمار؛

رتبه نخست به نخبگان ایرانی رسید

کد خبر : ۱۹۷۲۰۱

اعلام اسامی نفرات برتر المپیاد‌های بین‌المللی ریاضی، شیمی و آمار، تیم جمهوری اسلامی ایران، در مجموع موفق به کسب عنوان اول تیمی در دو رشته ریاضی و آمار شد.

با اعلام اسامی نفرات بر‌تر المپیاد‌های بین‌المللی ریاضی، شیمی و آمار، تیم جمهوری اسلامی ایران، در مجموع موفق به کسب عنوان اول تیمی در دو رشته ریاضی و آمار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، صبح چهارشنبه، ۲۹ مرداد، مراسم اختتامیه المپیادهای بین‌المللی ریاضی، شیمی و آمار در شیراز برگزار شد.

مشاورعالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مراسم اختتامیه المپیادهای بین‌المللی ریاضی، شیمی و آمار، گفت: استقرار نظام کارآمد و ارزیابی در تمام سطوح آموزش از وظایف سازمان سنجش به‌شمار می‌رود.

دکترحسین توکل افزود: سنجش و ارزیابی داوطلبان ورود به آموزش‌عالی در سطوح مختلف آموزشی در راستای ارتقا کیفیت آموزش از دیگر وظایف اصلی این سازمان است.

تیم‌های بر‌تر المپیادهای ریاضی، شیمی و آمار بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر اعلام شد.

در المپیاد ریاضی ایران، روسیه و ترکمنستان، در المپیاد شیمی روسیه، ایران و تاتارستان و در المپیاد آمار ایران، هند و روسیه به‌عنوان تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در این المپیاد‌ها ایران در مجموع موفق به کسب ۶ مدال طلا، سه نقره و ۶ برنز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز