خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مهر:

مدیران ضعیف در دولت تدبیر جایی ندارند / کلنگ زنی و افتتاح ۱۰۰ پروژه در هفته دولت

کد خبر : ۱۹۶۳۴۷

در هفته دولت با حضور مردم و مسئولین شاهد کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۱۰۰ پروژه مهم در سطح شهرستان خواهیم بود.

جلسه شورای اداری شهرستان مهر با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، فرماندار شهرستان مهر در ابتدای این جلسه ضمن ابراز امیدواری نسبت به جو حاکم بر شهرستان مهر، بیان داشت: بحمدالله امروز منطقه در فضایی امن و آرام به سر می برد و از برخوردهای نا صوابی که در گذشته در بعد مسائل سیاسی صورت می‌گرفت دیگر خبری نیست و هرکس دوست دارد می تواند به راحتی انتقاد سازنده کند و البته انتقاد کردن به معنای تخریب نیست. دورانی که در آن جوانان با هرانتقادی راهی دادگاه می شدند گذشته است.

سید محمد موسوی پیشرفت های اقتصادی منطقه را امیدوارکننده خواند و ابراز داشت: در حوزه مسائل اقتصادی کارهای خوبی انجام شده است به طوری که همه مردم به خوبی آن را لمس می کنند، جهاد سازندگی در روستاهای شهرستان مهر شکل گرفته است و ان شاالله ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز شهرستان با کمبود پیمانکاران بومی مواجه شده است و کمتر روستایی در شهرستان مهر می توان یافت که شاهد فعالیت های عمرانی نباشد، مردم از وضعیت کنونی شهرستان ابراز رضایت می کنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: در هفته دولت با حضور مردم و مسئولین شاهد کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۱۰۰ پروژه مهم در سطح شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان مهر خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان مٌهر به گونه ای توزیع شده است که همه شهرها و روستاها را با نسبتی عادلانه در بر می گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهر با گلایه از برخی مدیران ناکارآمد اظهار داشت: مسئولین ادارات به فعالیت هایشان سرعت بیشتری دهند تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی های شهرستان را جبران کنیم.

وی در این خصوص افزود: بنا نداریم با مدیران ادارت ناهماهنگ باشیم و سعی کرده ایم رویه ی وحدت، همبستگی و هماهنگی را حاکم کنیم تا بتوانیم کارها را با سرعتی بیش از این پیش ببریم. متاسفانه برخی مدیران ادارات پس از گذشت یکسال از استقرار دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته اند هماهنگی مورد انتظار را بوجود بیاورند. این مدیران تلاش کنند هرچه سریعتر خود را با مجموعه هماهنگ کنند.

فرماندار شهرستان مهر خاطرنشان کرد: ما برای رفع گرفتاری ها و جبران نواقصات گذشته آمده ایم و اگر مدیری احساس می کند نمی تواند خود را با مجموعه مدیریتی جدید شهرستان هماهنگ کند دیگر برای ماندن دست و پا نزند.

وی افزود: مدیری که پس از گذشت هشت سال هنوز حرکت قابل توجهی حتی در راستای تجهیز اداره خود انجام نداده است اکنون چه کاری می تواند انجام دهد!

سید محمد موسوی گفت: مردم از ما انتظار تغییر دارند، سالهاست مردم مشکلات زمین مانده دارند و هنوز از نامناسب بودن امکانات اولیه گله مندند، حدود ۸۰٪ روستاها پس از گذشت سی و پنج سال از انقلاب، هنوز از نعمت آب سالم و کافی بی بهره اند.

موسوی عنوان کرد: پروژه های بزرگی در حوزه آب شهرستان در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال مشکل آب بیشتر این روستاها حل شود.

فرماندار شهرستان مهر به پیشرفتهای جاده گله دار – دارالمیزان اشاره کرد و افزود: جاده گله دار - دارالمیزان پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت بخشی از آن را افتتاح کنیم و تلاش می کنیم مابقی آن را تاپایان سال جاری به سرانجام برسانیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان مهر خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی به خوبی فعال شده و پروژه های بزرگی در آن در حال انجام است، پروژه های جدیدی نیز در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: به منظور توازن فعالیت های صنعتی ایجاد چند ناحیه صنعتی در بخش های گله دار، وراوی و اسیر برنامه ریزی شده است تا زمینه برای ورود بخش خصوصی به مناطق دیگر شهرستان نیز فراهم شود تا سرمایه گذران محلی بتوانند از تسهیلات صندوق توسعه استفاده کنند.

وی در پایان گفت: مسئولین تلاش کنند بیشترین جذب را از تسهیلات صندوق توسعه ملی داشته باشند.

در پایان مراسم از محمود غلامی والیبالیست مٔهری که موفق شده بود به اتفاق تیم والیبال پیشکسوتان فارس در مسابقات نیروهای مسلح کشور به مقام قهرمانی دست یابد تجلیل شد. آقایان سید عیسی علامه، زهیر غلامی، صفری و علی پور نیز به نمایندگی از آزادگان سرافراز شهرستان مهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز