خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:

اصحاب رسانه از خدمات رفاهی مجموعه ورزش استان برخوردار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۱۷

با نگاه تیزبین و نقد منصفانه رسانه‌ها می توان به مرتفع ساختن بسیاری از دغدغه‌های موجود در جامعه امیدوار بود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: اصحاب رسانه از خدمات رفاهی مجموعه ورزش استان برخوردارمی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، وحید رجایی که شامگاه پنجشنبه، ۲۳مرداد ماه، در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس سخن می‌گفت رسانه را پنجره تبادل اطلاعات بین مدیران و مردم جامعه دانست و افزود: با نگاه تیزبین و نقد منصفانه رسانه‌ها می‌توان به مرتفع ساختن بسیاری از دغدغه‌های موجوددرجامعه امیدواربود.

وی فضای کنونی استان فارس و حمایت استاندار از سه مقوله ورزش، جوانان و مطبوعات را فضایی مناسب و مهیا برای ارایه نقطه نظرات و دیدگاه‌های سازنده دانست وافزود: باید از فضای موجود در جهت بهبود وضعیت کنونی ‌‌نهایت استفاده را برد.

رجایی طرح تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین حامی ورزش را طرحی ماندگار و تاثیر گذار در حوزه عمرانی و حمایت از ورزشکاران معرفی کرد و افزود: با اراده‌ای که در خصوص تحقق این طرح در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت ارشد استان وجود دارد، امیدواریم طرحی که قبلا در حد اساسنامه اب‌تر مانده بود، بتواند منشاء خیر و خدمت برای جامعه جوان استان شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ضمن تاکید مجدد بر جایگاه قلم و اصحاب رسانه در فرهنگ ایرانی – اسلامی کشورمان افزود: شرایط استفاده اصحاب رسانه حوزه ورزش و جوانان استان از امکانات و اماکن رفاهی ورزشی استان در سطح پرسنل اداره ورزش و جوانان فراهم شده است که درآینده‌ای نزدیک دستور العمل چگونگی بهره‌مندی از این امکانات به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز