خبرگزاری کار ایران

تاکید فرماندار خرامه برلزوم ارتقا تربیت قرآنی دانش آموزان

کد خبر : ۱۹۴۷۲۳

پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره آموزش و پرورش و دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه، مورد توجه مسئولان و متولیان کشور قرار داشته است.

فرماندار خرامه گفت: بر اساس سیاست‌های کلی کشور، باید تربیت قرآنی دانش آموزان ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، احسان خازن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره آموزش و پرورش و دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه، مورد توجه مسئولان و متولیان کشور قرار داشته است.

وی افزود: با نگاه به سیاست‌های کلی کشور در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی، سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری، متوجه می‌شویم که به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای شده و فرهنگیان و دانش آموزان نقش تاثیرگذاری در رشد و تعالی کشور بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان خرامه تأکید کرد: در سطح آموزش و پرورش شهرستان نیز باید تلاش شود بر اساس اسناد بالادستی و ملی، برنامه‌های ویژه‌ای را برای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حوزه تدارک دید.

خازن افزود: باید در آموزش و پرورش انگیزه شغلی معلمان افزایش یابد و نظام ارزشیابی صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای معلمان کارآمد شود.

در این جلسه پس از بحثو تبادل نظر اعضا تشکیل کارگروه فعال سازی هیأت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان و جمع آوری اطلاعات در این زمینه، دعوت از هیأت مدیره در جلسه آتی و تهیه برنامه راهبردی ارتقاء انگیزه معلمان و عملیاتی کردن آن به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز