خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستانهای لامرد و مهر انتخاب شدند

کد خبر : ۱۹۳۶۶۲

خبرنگاران از اقشار کم درآمد جامعه هستند که با مشکلات عدیده صنفی روبرو بوده و این ملزم آن بود که انجمنی در احقاق حقوق حقه آنان تشکیل شود.

عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران لامرد و مهر افزود: اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، «عبدالرضا روحی» در مراسمی که با حضور فرماندار شهرستان مهر، معاون فرمانداری و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از عرصه خبر و اطلاع رسانی در سالن فرهنگ و ارشاد شهر مهر برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: بر اساس قولی که در سال گذشته در همایش تجلیل از خبرنگاران لامرد و مهر در جهت تشکیل این انجمن داده بودیم نیز خدا را شاکریم که این امر مهم با همکاری خبرنگاران به واقعیت پیوسته و موفق به برگزاری مجمع عمومی و تشکیل انجمن خبرنگاران در روز خبرنگار شدیم.

سرپرست روزنامه کار و کارگر با تاکید بر لزوم احقاق حقوق خبرنگاران گفت: خبرنگاران از اقشار کم درآمد جامعه هستند که با مشکلات عدیده صنفی روبرو بوده و این ملزم آن بود که انجمنی در احقاق حقوق حقه آنان تشکیل شود.

عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران افزود: خبرنگاران می توانند با اتحاد و همدلی که امروز گریبانگیر آنها شده نیز در ادامه مسیر با این اتحاد بر مشکلات بوجود آمده پیروز شوند.

در پایان این مجمع عمومی، مرتضی عبداله زاده، سید مرتضی همدانی، قاسم حاجی پور و جمشید غضنفری به عنوان هیات مدیره و زهرا خسروی و غلامرضا آبگشا به عنوان بازرسان این انجمن انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز