خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

به‌زودی مجمع خیرین اشتغال در فارس راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۹۴

بزرگ ترین معضل ما بیکاری است که باید به هر نحوی آن را حل کرد و امیدوارم بتوانیم با راه‌اندازی مجمع خیرین اشتغال، گامی موثر برداریم.

استاندار فارس شامگاه ۱۷ تیر در دومین مراسم تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آثار و برکات زیادی داشته است، گفت: کمیته امداد، موثر‌ترین و ماندگار‌ترین اثر انقلاب است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی با یادآوری این مطلب که عزت نفس برخی از افراد نیازمند اجازه نمی‌دهد که بخواهند از مردم پول طلب کنند، افزود: کمیته امداد باعثشده تا کرامت و عزت انسانی پایمال نشود.
احمدی ضمن اشاره به اهمیت توجه به بحثانفاق و آموزه‌های دینی در خصوص نیازمندان در جامعه، تصریح کرد: افرادی که در موسسات خیریه و کمیته امداد کار می‌کنند به طور حتم از بالا‌ترین داشته زندگی خود، که‌‌ همان عمر است برای رفع فقر استفاده کرده‌اند.
دکتر احمدی از راه انداری مجمع خیرین اشتغال در فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین معضل ما بیکاری است که باید به هر نحوی آن را حل کرد و امیدوارم بتوان با راه اندازی مجمع خیرین اشتغال، گامی موثر برداریم.
استاندار فارس کمیته امداد امام خمینی(ره) را با بیش از ۳۰ سال سابقه در رفع فقر و ایجاد اشتغال خواند و افزود: این تجربه می‌تواند در مجمع خیرین اشتغال موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز