خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد فارس:

تالار مهر شیراز سه سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر : ۱۸۱۸۴۴

در این تالار دو سالن تخصصی موسیقی و تئاتر هر کدام با ظرفیت هزار نفر ایجاد خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تالار فرهنگی – هنری مهر شیراز در مرحله فوندانسیون قرار دارد و انشاالله ۳۶ ماه دیگر تمام می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، احمد همتی‌بوشهری در همایش روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: این تالار به‌عنوان تالار مرکزی شیراز در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و در زیربنایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع احداثمی‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این تالار بخش مهمی از دغدغه‌های فرهنگی - هنری شیراز و فارس را پاسخگو خواهد بود، توسعه زیرساخت‌های فیزیکی، از مهمترین عوامل در توسعه فرهنگی دانست و گفت: در این تالار دو سالن تخصصی موسیقی و تئاتر هر کدام با ظرفیت هزار نفر ایجاد خواهد شد.

همتی‌بوشهری ادامه داد: سالن همایش ۲ هزار نفری با زیربنایی حدود ۴ هزار مترمربع، گالری نمایش آثار هنری، اتاق مخصوص تمرین موسیقی و تئاتر، کارگاه ساخت دکور، کتابخانه تخصصی، فضای نگهداری ادوات موسیقی، از دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده در این تالار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز امیدواری کرد که مراحل احداثبزرگترین مجموعه فرهنگی - هنری جنوب ایران، با همکاری استاندار فارس و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تسریع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز