خبرگزاری کار ایران

درمراسم جشن سالگرد پیروزی روحانی درانتخابات؛

علی مطهری در شیراز سخنرانی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۲۸

جشن سالگرد خلق حماسه سیاسی سال ۹۲ با محوریت ستادهای دوران انتخابات، تحت عنوان ستاد بزرگداشت حماسه سیاسی ۹۲ روز شنبه ۲۴ خرداد و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

درمراسم جشن سالگرد پیروزی روحانی درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ که توسط اعضای ستادهای انتخاباتی وی در دوران انتخابات برگزار می شود، علی مطهری سخنرانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عضو ارشد شورای مشورتی توسعه استان های کشوربا بیان این مطلب افزود: جشن سالگرد خلق حماسه سیاسی سال ۹۲ با محوریت ستادهای دوران انتخابات، تحت عنوان ستاد بزرگداشت حماسه سیاسی ۹۲ روز شنبه ۲۴ خرداد و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

جواد جمشیدی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در تمامی شهرستان های استان فارس نیز برنامه های مشابه با دعوت از سخنران های ملی و محلی انجام خواهد شد.

وی برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، خمینی کبیر و نایب بر حقش مقام معظم رهبری دانست و افزود: دولت در ۸ ماه گذشته گام های بسیار مثبتی را جهت مرتفع کردن مشکلات گذشته کشور برداشته است، از همین رو وبا هدف زنده نگاه داشتن خاطره خلق حماسه سیاسی سال گذشته این جشن در سراسر استان فارس برگزار می گردد.

گفتنی از در این مراسم علاوه بر سخنرانی علی مطهری نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، برنامه های شاد و متنوع دیگری نظیر اجرای موسیقی توسط علی رضا روزگار پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز