خبرگزاری کار ایران

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

بیش از ۶۴ درصد پرداخت‌های مشترکین غیر حضوری است

کد خبر : ۱۷۴۱۵۲

در سال گذشته مشترکین پرداخت غیر حضوری را در سطح استان بر پرداخت حضوری ترجیح داده اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: بیش از ۶۴ درصد پرداخت های مشترکین در سال گذشته به شکل غیر حضوری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید زمانی پیش از ظهر امروز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته مشترکین پرداخت غیر حضوری را در سطح استان بر پرداخت حضوری ترجیح داده اند.

معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ابراز داشت: بر اساس آمار تنها ۳۶ درصد از پرداخت های مشترکین مربوط به مراجعه حضوری بوده است.

وی گفت: تلفنبانک، تلفن همراه، پرداخت از طریق دستگاه pos، اینترنت و…از جمله راه هایی بوده است که مشترکین پرداخت های خود را انجام داده اند.

زمانی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در راستای خدمات دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان بسترهای مناسبی برای کاهش مراجعات فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: مشترکین در سطح استان فارس می توانند بسیاری از درخواست ها و پیگیری های خود را از طریق پایگاه اینترنتی شرکت انجام دهند.

معاونفروشوخدماتمشترکینشرکتتوزیعنیرویبرقاستانفارس خاطر نشان کرد: این امر می تواند در کنار سرعت خدمات به مشترکین رضایت آنها به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سطح شهرستان های استان شاهد ارتقا فرهنگ مراجعات غیر حضوری در راستای تحقق خدمات مناسب تر به مردم شریف فارس باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز