خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبرداد:

آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور از ۱۳ تا ۲۳ خرداد

کد خبر : ۱۷۲۷۲۴

۱۴ شهریورماه زمان آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد و ۲۰ مهرماه زمان اعلام نتایج این آزمون خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس ازآغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کار‌شناسی ارشد پیام‌نور از ۱۳ تا ۲۳ خرداد خبر داد.
به گزارش ایلنا از شیراز، سعید مظلومیان که امروز یکشنبه ۱۱ خرداد در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت با اشاره به پذیرش دانشجوی مقطع کار‌شناسی ارشد در ۱۵ رشته و به روش پژوهش محور گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تنها با انتخاب پنج مرکز می‌توانند محل تحصیل خود را انتخاب کنند، گفت: ۱۴ شهریورماه زمان آزمون دوره فراگیر کار‌شناسی ارشد و ۲۰ مهرماه زمان اعلام نتایج این آزمون خواهد بود.

مظلومیان از حذف دوره‌های آموزش‌محور در مقاطع کار‌شناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور خبرداد و اضافه کرد: تمامی دانشجویان کار‌شناسی ارشد در سراسر کشور می‌توانند محل آزمون خود را در محل زندگی خود انتخاب کنند.

وی همچنین با بیان اینکه افزایش کیفی محور اصلی دانشگاه پیام نور استان است و رشته‌های جدید و بین رشته‌ای جایگزین رشته‌های سنتی می‌شوند، گفت: هیچ مرکز و واحد جدیدی در استان به مراکز این دانشگاه اضافه نمی‌شود.

مظلومیان در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: ساختمان جدید دانشگاه در پایان سال ۹۲ در خیابان ساحلی شیراز با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال خریداری شده که به زودی ساختمان اداری به این مکان انتقال داده می‌شود.

وی توسعه فعالیت‌های تحصیلات تکمیلی را مهم‌ترین محور اصلی این دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: ۳۳ رشته کار‌شناسی ارشد در حال حاضر در این دانشگاه تدریس می‌شود که شش رشته آن جدید است که از سال تحصیلی مهرماه امسال دانشجو پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس رشته‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی، مهندسی مکانیک و گرایش بیماری‌شناسی گیاهی در مرکز شیراز، زیست‌شناسی با گرایش بیوفیزیک در مرکز استهبان، علوم قران و حدیثدر مرکز و آب و هوا‌شناسی کاربردی در مرکز اوز از شش رشته فوق‌الذکر است.

مظلومیان ادامه داد: دو رشته ژئومورفولوژی در مرکز آباده و گرایش علم طلاعات و دانش‌شناسی در مرکز شیراز نیز دو رشته جدید در کار‌شناسی ارشد است که از بهمن ماه ۹۳ پذیرش می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز