خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس با انتقادشدیدازتشکیل زنجیره انسانی:

هرچه چرتکه می‌اندازم نمی دانم چه ارتباطی بین حرم سوم اهل بیت و برج بیست و پنج طبقه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۲۵

نمی‌دانیم چه دستانی پشت پرده وجود دارد که نمی‌خواهد شیراز و فارس رشد کند. / شیراز باید جذابیت داشته باشد، دبی الگوی توسعه را از بندر عباس و شیراز گرفته است، حالا این سه شهر را با هم مقایسه کنید. / چرا اجازه نمی‌دهیم مردم صاحب عزت شوند، وضعیت اقتصادی بهبود پیدا کند، بارها عرض کرده‌ام، اگر اختیار را به من بدهند، ظرف ۴ یا ۵ سال شیراز را به ابوظبی و دبی نزدیک می‌کنم اگر نکردم مرا آتش بزنند.

استاندار فارس با انتقاد شدید از تشکیل زنجیره انسانی علیه سرمایه‌گذاری و ساخت برج دوقلو در شیراز، گفت: هرچه چرتکه می‌اندازم که چه ارتباطی بین حرم سوم اهل بیت و برج بیست و پنج طبقه است، پیدا نمی‌کنم، اگر اینگونه است که باید مدینه و مکه و مشهد تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، سید محمد احمدی که امروز چهارشنبه ۷ خرداد در نخستین همایش ملی گردشگری معاصر در شیرازسخن می گفت افزود: نمی‌دانیم چه دستانی پشت پرده وجود دارد که نمی‌خواهد شیراز و فارس رشد کند.

وی رفتارهای انجام شده در مخالفت با سرمایه گذاری در شیراز را قشقری با سوء۲ استفاده از احساسات روشنفکران، دانشجویان خواند و ادامه داد: شما هم بیایید کمک، مگر استاندار چه جرمی کرده‌ جز اینکه می‌گوییم شیراز باید جذابیت داشته باشد، دبی الگوی توسعه را از بندر عباس و شیراز گرفته است، حالا این سه شهر را با هم مقایسه کنید.

استاندار فارس شهرستان سپیدان را از جمله نقاط ظرفیت‌ها و جذابیت‌های گردشگری ایران و از نقاط کم‌نظیر در این حوزه دانست و گفت: اینجا می‌تواند شهرک توریستی باشد، چرا اجازه نمی‌دهیم مردم صاحب عزت شوند، وضعیت اقتصادی بهبود پیدا کند، بارها عرض کرده‌ام، اگر اختیار را به من بدهند، ظرف ۴ یا ۵ سال شیراز را به ابوظبی و دبی نزدیک می‌کنم اگر نکردم مرا آتش بزنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار برج دوقلو یک هندی است که با مشارکت یکی از خیرین و نیک‌اندیشان شیراز قرار است این برج را احداثکند، گفت: قرار است یکی از برج‌ها به‌عنوان عوارض به شهرداری واگذار شود و دیگری هم متعلق به بخش خصوصی باشد.

استاندار فارس همچنین با تصریح اینکه همواره اولین‌ها در ذهن‌ها می‌ماند، گفت: کل زمان افتتاح بزرگترین برج مسکونی جهان تنها ۱۰ دقیقه طول می‌کشد حال اینکه ما در شیراز روز گذشته می‌خواستیم کلنگ یک بیمارستان را زمین بزنیم، ۴۰ نفر سخنرانی کردند، حرف زدن دیگر بس است بیایید عملگرا باشیم.

وی اضافه کرد: آنقدر کارهای به‌جا مانده زیاد است که وقت کم می‌آوریم، از بس در جلسه شرکت کرده‌ایم شده‌ایم علامه مجلسی، اما در عمل مقایسه کنیم بین فرودگاه شیراز و سایر شهرهایی که در گردشگری موفق بوده‌اند، در فرودگاه شیراز همزمان ۱۰ هواپیما نمی‌تواند کنار هم پارک کرده و مسافرگیری کند.

استاندار فارس تصریح کرد: نه اخلاق ما درست است نه برخورد و نگرش‌هایمان، شیراز می‌تواند گل سرسبد شهرهای توریستی جهان باشد. خیلی از مسائل به دلیل تحریم است خیلی‌ها هم به دلیل ضعف ما، امروز هم صنایع‌الکترونیک شیراز مایه افتخار است، ‌ بچه‌های ایرانی دارند اقدامات منحصر به فردی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دولت قادر به ایجاد شغل نیست، گفت: متاسفانه مدام بخش خصوصی را قیچی کرده‌ایم، با این حرکت‌های ضد فرهنگی، ضد رشد و ضد توسعه، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه، وزیر اطلاعات، ‌ مدیرکل اطلاعات فارس، فرمانده سپاه و… همه دفاع می‌کنند اما یک‌عده روشنفکر و دانشجو و دانشگاهی، متاسفانه زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند.

استاندار فارس با تاکید براینکه انعکاس این مسائل از رسانه‌ها برای شیراز و فارس و جذب سرمایه‌گذار و گردشگر، مشکل‌ساز است، خاطرنشان کرد: من به‌عنوان استاندار، دست هرکس که ۲ شغل ایجاد کند و کارآفرین باشد را می‌بوسم، ‌ اگر امروز جوان نمی‌توان ازدواج کند، اگر مفاسد مشکل‌ساز می‌شود، به دلیل نبود شغل است، دولت مگر می‌تواند شغل ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز