خبرگزاری کار ایران

سالار عقیلی:

شیراز پایتخت بلامنازع فرهنگی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۹۴

یکی دو روز گذشته تماس هایی در خصوص اجرای این ترانه با من گرفته شده است که در آینده ای نزدیک و بابررسی جوانب کار در این خصوص تصمیم خواهم گرفت.

خواننده ارکستر مهرورزان گفت: خصوصیت‌های منحصر بفرد فرهنگی شیراز از این شهر پایتخت بلا منازع فرهنگی ایران ساخته است.
به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، سالار عقیلی که ظهر امروز دوشنبه ۵ خرداد در یک کنفرانس خبری در شیراز سخن می گفت با اشاره به برگزاری هفده کنسرت موفق در شیرازافزود: ‌ در هیچ کجای ایران، این تعداد کنسرت اجرا نکرده‌ام.

وی با اشاره به ۴ بار حضور و اجرای کنسرت در سعدیه و ۲ بار در حافظیه، خاطرنشان کرد: هفت سال قبل به همراه استاد فخرالدینی اجرایی در باغ عفیف‌آباد شیراز داشتیم که در هرنوبت اجرا حدود ۷ هزار نفر برای تماشای این کنسرت حضور داشتند و این بی‌سابقه بوده است.

عقیلی با بیان اینکه سلام شیراز یک آهنگ ویژه شیراز است، گفت: کاری که امشب در شیراز اجرا می‌شود، ویژه شیرازی‌ها خواهد بود که شعر آن از استاد شهریار است و تنظیم را آقای علی‌اکبر قربانی انجام داده‌اند.

وی از احتمال خواندن ترانه تیم ملی فوتبال توسط خودش خبرداد و افزود: یکی دو روز گذشته تماس هایی در خصوص اجرای این ترانه با من گرفته شده است که در آینده ای نزدیک و بابررسی جوانب کار در این خصوص تصمیم خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز