خبرگزاری کار ایران

فرهاد فخرالدینی خبرداد:

سلام سالار عقیلی به شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۸۷

سالار عقیلی به احترام شیراز و مردم با فرهنگش امشب ودر باغ عفیف آباد آهنگی از ساخته‌های علی‌اکبر قربانی را با نام سلام شیراز برای اولین‌بار اجرا خواهد کرد.

رهبر ارکستر مهرورزان با اشاره به اجرای کنسرت این ارکستر در شیراز گفت: سالار عقیلی به احترام شیراز و مردم با فرهنگش امشب و در باغ عفیف آباد آهنگی از ساخته‌های علی‌اکبر قربانی را با نام سلام شیراز برای اولین‌بار اجرا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرهاد فخرالدینی، که ظهر امروز دوشنبه ۵ خرداد در یک کنفرانس خبری در شیراز سخن می‌گفت افزود: ‌ در برنامهٔ پیش‌بینی شده در شیراز، دو آهنگ از کارهای قدیمی توسط آقای قربانی آماده شده است که یکی از آن‌ها بهاردلکش از آثار ماندگار درویش‌خان است و سالار عقیلی آن را اجرا خواهد کرد.

وی همچنین از اجرای دو آهنگ آماده شده توسط توکلی در شیراز خبرداد و گفت: یکی از این دو اثر، متعلق به جواد لشکری، موسیقی‌دان ۹۲ ساله کشورمان است که پیش از این در برج میلاد، اجرا شده است.

فخرالدینی، با ستایش صدا و اجرای سالار عقیلی، از او به ‌عنوان یکی از چهره‌های درخشان موسیقی کشور در بخش آواز یاد و اضافه کرد: وقتی سخنوری توانمند در جمعی سخن می‌گوید، چند جا ممکن است بعضی حروف را صحیح تلفظ نکند، اما در کار موسیقی نمی‌توان از چنین اشتباهی گذشت، هر صدایی جای خود را دارد و رعایت این اصول بسیار دشوار است.

وی با اشاره به فعالیت ارکستر مهرورزان، خاطرنشان کرد: مهرورزان یک ارکستر کاملا خصوصی است که در آن از وجود نوازندگان توانمند و حرفه‌ای عرصه موسقی کشور استفاده شده و می‌شود، البته تعدادی از این هنرمندان در ارکستر ملی و ارکسترهای صدا و سیما فعال بوده یا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز