خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

ارکستر ملی احیاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۸۳

شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران بهترین مکانی است که خبر احیای ارکستر ملی ایران را به رهبری فرهاد فخرالدینی اعلام کنیم.

مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز فعالیت مجدد ارکستر ملی ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، پیروز ارجمند که ظهر امروز دوشنبه ۵ خرداد در یک کنفرانس خبری در شیراز سخن می‌گفت با انتقاد از نگاه دولت گذشته به ارکستر ملی افزود: شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران بهترین مکانی است که خبر احیای ارکستر ملی ایران را به رهبری فرهاد فخرالدینی اعلام کنیم.

وی با اشاره به وقفه چند ساله فعالیت ارکستر ملی در دولت قبل افزود: هرچند ارکستر مهرنوازان در شرایطی سخت به‌خوبی خلاء ارکستر ملی را پرکرده بود، اما جایگاه ارکستر ملی بسیار ویژه است.

ارجمند با اشاره به نقش فخرالدینی در موسیقی ایران، گفت: فرهاد فخرالدینی چه قبل و چه بعد از انقلاب فعالیت مستمر و رو به رشدی را در عرصه موسیقی ملی ما داشته است، حال آنکه کمتر کسی را می‌یابیم که چنین فعالیت مستمری در عرصه موسیقی داشته باشد.

مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفم برای کسانی که در دوره قبل نتوانستند ارکستر ملی ایران را حفظ و از آن به شکل مناسب استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز