خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شیراز:

لازمه تامین امنیت ایجاد اشتغال پایدار است

کد خبر : ۱۷۰۱۸۹

لازمه تامین امنیت در هر منطقه، ایجاد اشتغال پایدار و داشتن شغل مناسب نیز از مطالبات اصلی مردم و اولویت های دولت تدبیر و امید است.

سرپرست فرمانداری شیراز گفت: لازمه تامین امنیت در هر منطقه، ایجاد اشتغال پایدار و داشتن شغل مناسب نیز از مطالبات اصلی مردم و اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلناو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، مصطفی امیری در بازدید از دهستان داریون، در شمال شرقی شیراز، گفت: مردم ولایتمدار دهستان داریون حق دارند خواستار ارتقای وضعیت معیشتی خود باشند و پیگیری مطالبات به حق آنها از خادمین در مجموعه دولت و سایر دستگاه ها یک ضرورت مهم است.

وی با بیان اینکه مسئولان به عنوان یک وظیفه مهم و تکلیف جدی باید پاسخگوی نیاز مردم باشند، تصریح کرد: هدف اصلی از این دیدارهای رودرو و بدون واسطه حل مشکلات با هم افزایی و همفکری است.

امیری در پاسخ به درخواست مردم دهستان داریون برای ارتقا به بخش، نیز گفت: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس بتوانیم روند ارتقای دهستان داریون به بخش را سرعت دهیم، به نظر می رسد قسمت عمده ای از مشکلات با تحقق این هدف، مرتفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تاثیرگذار امنیت در توسعه هر منطقه خاطرنشان کرد: امروز توسعه هر منطقه ای در هر جغرافیایی با امنیت و اقتصاد آن منطقه پیوند خورده است بنابراین ایجاد اشتغال پایدار لازمه امنیت و در نهایت رسیدن به توسعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به ضرورت اعمال نگاه نوین به مقوله امنیت متذکر شد: نگاه به امنیت از بعد سنتی بیشتر توجه به بعد نظامی است اما در دیدگاه نوین به حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست نیز توجه ویژه می شود.

وی با بیان اینکه در داریون بیشترین مشکلات در موضوع امنیت اجتماعی و اقتصادی است، ادامه داد: برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی در این منطقه راهکارهایی مطرح و یکی از راهکارها ایجاد شهرک صنعتی و کارخانه در منطقه به منظور ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت مردم است.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار روستائیان در افزایش تولید، تصریح کرد: ایجاد کارخانه و واحدهای صنعتی و تولیدی در این منطقه با توجه به شرایط جغرافیایی داریون می‎تواند در توسعه اقتصادی استان نیز موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به تردد تعداد قابل توجهی موتورسوار بدون پلاک در منطقه افزود: تردد موتورسواران بدون پلاک تهدید جدی برای منطقه است که ساماندهی آنها باید در دستور کار قرار گیرد.

امیری در این راستا بر ضرورت ایجاد کلانتری به منظور حل مشکلات امنیتی انتظامی در منطقه داریون تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مطرح شدن ۵۰ مشکل در منطقه داریون، از اختصاص ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستان شیراز به شهرداری داریون خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز