خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

در ۱۱ شهرستان فارس اجرای طرح‌های فاضلاب در دستور کار است

کد خبر : ۱۷۰۰۴۶

هم‌اینک بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی در این راستا منعقد شده و در موضوع طرح‌های BOT، کار شروع و در موضوع BOE، نیز بررسی‌ها شروع شده است و در جاهایی که ارزش دارد، بیع متقابل نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در ۱۱ شهرستان فارس اجرای طرح‌های فاضلاب در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از شیراز حمیدرضا جانباز که امروز پنجشنبه در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و مدیران آب و برق و کشاورزی فارس در شیراز سخن می‌گفت با بیان این مطلب که ۶ شهر جدید نیز برای اجرای طرح‌های فاضلاب در استان فارس مد نظر قرار دارد افزود: می‌توان این طرح‌ها با تامین منابع از صندوق توسعه اسلامی می‌توان کار را انجام داد.

وی با استقبال از حضور بخش خصوصی در این طرح‌ها افزود: ساز و کارهای لازم و تعیین شده برای ورود و فعالیت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب پیش‌بینی و انجام شده است.
جانباز افزود: ساز و کارهای مذکور را بر روی پورتال این شرکت در دسترس همه قرار دارد.
وی اضافه کرد: هم‌اینک بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی در این راستا منعقد شده و در موضوع طرح‌های BOT، کار شروع و در موضوع BOE، نیز بررسی‌ها شروع شده است و در جاهایی که ارزش دارد، بیع متقابل نیز در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز