خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

کارگران نقش بسیار اساسی در بالا بردن بهره وری وتولید دارند

کد خبر : ۱۶۹۲۶۹

فرصت های بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد و کارگران نقش بسیار اساسی در بالا بردن بهره وری وتولید دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارگران نقش بسیار اساسی در بالا بردن بهره وری وتولید دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، سهراب مختاری که در جمع فعالان کارگری شهرستان های لامرد و مهر سخن می گفت ضمن تقدیر از مجموعه کار و تولید شهرستان لامرد ومهر، افزود: خوشحال هستم که این شهرستانها از معدود شهرستانهایی هستند که تشکیلات خانه کارگر و انجمن ها بصورت مستقل در حالت فعالیت است.

وی به حضور جامعه ی کار و اشتراک جامعه ی کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: فرصت های بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد و کارگران نقش بسیار اساسی در بالا بردن بهره وری وتولید دارند.

مختاری تصریح کرد: در صورتی بهره وری و توسعه اقتصادی صورت می گیرد که کارفرمایان نیز کار کارگران را با جبران مزد وپرداخت مزایای آنان پاسخ دهند.

وی در ادامه بر نقش مهم تشکلات کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و افزود: قطعا همکاری تشکیلات کارگری و کارفرمایی به عنوان بازوان دولت نقش مهمی دارند و شما با یک روحیه سه جانبه گرایی می توانید وضعیت موجود اقتصادی را بهبود بخشید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پایان بر افزایش راندمان کار و کیفیت و کمیت تولید تاکید کرد و افزود: انجمن ها باید به سمت تخصصی شدن پیش روند ونیز افزایش تشکلات کارگری و کارفرمایی بر افزایش این تعاملات نقش بسزایی خواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در سفر به شهرستان لامرد پس از این جلسه در کارگروه اشتغال حضور یافت و از نزدیک از مجموعه ورزشی کارگران شهرستان لامرد بازدید بعمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز