خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

بزرگترین کار فرهنگی به تصویر کشیدن رشادت‌های شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۸۵

شهید سید حمیدرضا رضا زاده یک شهید ملی است که در شمار فرماندهان ارشد تخریبچی کشور قرار دارد و با کار بزرگی که انجام داد نام استان فارس و تیپ ۳۳ المهدی را جاودانه کرد.

شهردار شیراز گفت: امروز بزرگ‌ترین کار فرهنگی به تصویر کشیدن رشادت‌های شهدا و انتقال مفاهیم جهاد و ایثارگری به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، علیرضا پاک فطرت در حاشیه برگزاری یادواره تخصصی شهدای تخریبچی کشور در شیراز، افزود: شهید سید حمیدرضا رضا زاده یک شهید ملی است که در شمار فرماندهان ارشد تخریبچی کشور قرار دارد و با کار بزرگی که انجام داد نام استان فارس و تیپ ۳۳ المهدی را جاودانه کرد.

او ادامه داد: ارتش‌های جهان عملیاتی را که این شهید دلاور در تخریب پل تدارکاتی دشمن در منطقۀ شرق دجله انجام داد بسیار عجیب می‌دانند اما این اتفاق با قدرت ایمان یک جوان کمتر از ۲۰ سال رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: اینها ارزش‌های انقلاب اسلامی است که در هیچ کجای دنیا و در هیچ نیروی مسلحی معادل ندارد.

علیرضا پاک فطرت اضافه کرد: باید به نسل جوان بگوییم که اگر انقلاب اسلامی پا برجا مانده به دلیل ایثارگری‌های شهدا است.

شهردار شیراز بیان کرد: شهدا نیازی به ما ندارند بلکه این ما هستیم که به آنان نیاز داریم تا با به یاد آوردن بزرگ‌مردی و زلالی آنها روح و جان خود را جلا داده و بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امروز ادامه راه شهدا در کار و تلاش است، گفت: در شرایط فعلی کشور، حرکت جهادی و کار و تلاش، قانع بودن و عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری مصداق ادامه راه شهدا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز