خبرگزاری کار ایران

در بازدید فرمانده انتظامی فارس از خیابان معالی آباد شیراز مطرح شد؛

اصلاح هندسی خیابان معالی آباد در دستور کار قرار می گیرد

کد خبر : ۱۶۸۰۱۴

کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر، بیش از همه در گرو اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان است.

در بازدید فرمانده انتظامی فارس، فرمانده پلیس راهور فارس و مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز، از ترافیک خیابان معالی آباد شیراز مقرر شد اصلاح هندسی این خیابان در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سرتیپ سیروس سجادیان شامگاه چهارشنبه در بازدیدی که به همراه رئیس پلیس راهور فارس و مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری شیراز و جمعی از خبرنگاران از وضعیت ترافیکی بلوار معالی آباد شیراز داشت، برلزوم اعمال تغییراتی در خصوص طراحی هندسی این خیابان تاکید کرد.
سجادیان اصلاح هندسی دوربرگردان ها و حذف برخی از این معابر، اصلاح محل برخی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و همچنین استقرار اکیپ های پلیس راهور، را راه هایی برای بهبودوضعیت ترافیکی این منطقه دانست و افزود: کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر، بیش از همه در گرو اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان است.
وی با بیان اینکه قبل از هر چیز وجود زیرساخت های مناسب ترافیکی ضرورتی اجتناب ناپذیر است، بخشی از ترافیک را به دلیل نبود تابلوهای مختلف راهنمایی و رانندگی و نظم بخشیدن به روند حضور و نظارت پلیس راهور و اعمال قانون مناسب و بخشی را در گرو اصلاح معابر مختلف دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز