خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شیراز:

جهت رفع مشکلات کارخانه‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد

کد خبر : ۱۶۶۷۷۲

کارگران و کارفرمایان نقش کلی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده دارند و باید بیش از پیش به انان توجه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: در جهت رفع مشکلات کارخانه‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصطفی امیری در اولین جلسه کمیسیون کارگری با بیان اینکه فرمانداری شیراز نسبت به مسایل کارگری احساس مسئولیت می‌کند و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات آنان به کار خواهد گرفت افزود: کارگران و کارفرمایان نقش کلیی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده دارند و باید بیش از پیش به انان توجه شود.

وی با تاکید بر بحثاشتغال زایی نیز گفت: کمیسیون کارگری با رویکرد حل مشکلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعامل در زمنیه اشتغال است و با رویکردی منطقی در جهت رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان تلاش خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری شیراز، همچنین به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی اشاره کرد و افزود: فرایند کار باید به نحوی برنامه ریزی شود تا لیست واحد‌های مشکل دارد ارائه و در کمیسیون متشکل از متولیان امر جهت حل مشکلات تدابیر لازم اخذ و رفع شود.

وی همچنین بر ضرورت تقویم جلسه کمیسیون کارگری تاکید کرد و گفت: هر دو هفته یکبار جلسه با حضور مسئولان امر جهت بررسی مشکلات برگزار شود.

در ادامه این جلسه موضوعاتی همچون حفظ و ارتقا کار خانه‌ها و جلوگیری از ورشکستگی واحد‌های تولیدی بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز