خبرگزاری کار ایران

شهردارلامرد:

هیچ تبعیضی بین کارگران و کارمندان شهرداری قائل نخواهیم شد

کد خبر : ۱۶۶۵۸۸

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری لامرد با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر و کارگران شهرداری این شهردر سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار گردید.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری لامرد امروز ظهر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر و کارگران شهرداری این شهردر سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، شهردار لامرد دراین مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات کارگران زحمتکش شهرداری گفت: شهرداری قدر همه ی زحمتکشانی که شهر را اداره می کنند دانسته است.

وی با اشاره به حضور تیم جدیدی که وارد فضای شهرداری و شهر شده است افزود: هیچ تبعیضی بین کارگران و کارمندان شهرداری قائل نخواهیم شد.

حسین شبانی نژاد ادامه داد: اتاق شهردار همیشه آماده گوش دادن به مسائل و مشکلات شما کارگران می باشد و ما موظف هستیم برای عمران و آبادانی شهر در حل مشکلات شما زحمتکشان تلاش نماییم.

شهردار شهر لامرد با تقدیر و تشکر از کارگران کلیه واحدهای شهرداری افزود: مادر سال قبل فضای سبز زیبایی را در شهر مزین کردیم که مدیون زحمات شما کارگران است.

وی تدوام اهمیت بخشیدن به گسترش وحفظ فضای سبز شهر را دستور کار شهرداری عنوان کرد وافزود: در پرداخت اضافه کاری کارگران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید.

شبانی نژاد در خصوص بودجه ۹۳ شهرداری افزود: پروژه های عمرانی در سال ۹۳ را آماده کرده ایم که برای تصویب به شورای اسلامی ارسال می گردد و در اجرای پروژه ها سعی کرده ایم که با توجه به آب و هوای مطلوب شهرستان در نیمه اول نیز پروژه هایی را که ضروری هستند در نیمه اول به اجرا درآوریم و دیگر پروژه ها را در نیمه دوم به آن بپردازیم.

شهردار شهر لامرد با تاکید بر اینکه لکه گیری و آسفالت خیابان ها و بلوارها ادامه خواهد داشت در خطاب به کارگران گفت: همیشه بلوارها و خیابان های شهر را نظافت کنید تا مردم همیشه احساس رضایت مندی کنند ونگذارید که کارها روی هم انباشته گردد.

شبانی نژاد در ادامه به اقدامات انجام شده در خصوص ایجاددرآمدهای پایدار برای شهرداری اشاره کردو افزود: کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری نیز که در حال راه اندازی می باشد از اقدامات انجام شده در بحثافزایش درآمدهای پایدار در شهرداری می باشیم تادیگر چشم انتظار دریافت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری نباشیم.

در پایان مراسم دو لوح سپاس از طرف ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد در رابطه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در برگزاری برنامه های هفته کارگر و در جهت خدمت رسانی به کارگران به آنان اهدا گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز