خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

برخورداری ۲۵ روستای استان از نعمت برق

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۸۰

تاکنون ۸۵ درصد روستاهای تحت پوشش این شرکت از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال گذشته بیش از ۲۵ روستادر سطح استان فارس از نعمت برق برخوردار شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس زینل قنبری اظهار داشت: خرید و فروش انرژی و انشعاب برق، توسعه، بهینه سازی، بهره برداری و تعمیر و نگهداری از شبکه و تاسیسات توزیع نیروی برق از جمله فعالیت‌های این شرکت است.
وی ابراز داشت: محدوده تحت پوشش این شرکت عرصه‌ای به مساحت حدود صد و سه هزار کیلومتر مربع است که در قالب ۲۱ شهرستان و ۴۵ ناحیه است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: در پایان سال ۱۳۹۲ شاخص‌های مختلف در شرکت توزیع برق استان فارس شاهد رشد و ارتقا مثبت بوده است.
وی با اشاره به عزم شرکت برای رفع محرومیت‌ها و توسعه پایدار در تمام نقاط استان تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۲۵ روستا ی دیگر استان از نعمت برق برخوردار باشند.
قنبری خاطر نشان کرد: تاکنون ۸۵ درصد روستاهای تحت پوشش این شرکت از نعمت برق برخوردار هستند.
وی ادامه داد: طول شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی این شرکت تا پایان سال ۹۲به ترتیب ۲۱۲۳۳ کیلومتر و ۶۶ کیلومتر بوده است که شاهد رشد ۳ درصدی نسبت به سال ۹۱ در این شاخص بوده‌ایم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: طول شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی تا پایان سال ۹۲ به ترتیب ۱۰۹۲۵ کیلومتر و ۲۹۵ کیلومتر بوده است که رشد ۳ درصدی نسبت به سال قبل خود یافته است.
وی تاکید کرد: تعداد ترانسفورماتورهای هوایی و زمینی تا پایان سال ۹۲،۳۱۴۵۸ دستگاه با ظرفیت معادل ۳۴۲۶ مگاولت آمپر بوده که درصد افزایش سالانه تعداد ترانس‌ها ۶ درصد است.
قنبری همچنین با اشاره به نگاه مشترک مداری در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ابراز داشت: تعداد مشترکین در سال ۹۲ به ۸۱۷۴۳۹ مشترک رسید، که نسبت به سال قبل تعداد ۳۷۶۷۵ مشترک و ۵ درصد افزایش داشته است.
وی یادآور شد: مصرف انرژی در سال ۹۲ معادل ۵۷۶۰۲۶۲ مگاوات ساعت بوده است که نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز