خبرگزاری کار ایران

تالار احسان شیراز میزبان نمایش «مضحکه لیر نوروزی» می‌شود

کد خبر : ۱۶۳۰۱۹

نمایش مضحکه لیر نوروزی به روایت محمد حسین یزدیان و به قلم سپیده گلتراش نژاد به مدت پنج شب در تالار احسان شیراز بر روی صحنه اجرامی شود که درآن بازی سازانی چون، محمد حسین یزدیان - آگه فنی – زهرا صالحی آباده – اعظم فرهادی - هدی هادیان شیرازی، به ایفای نقش می پردازند.

تالار احسان شیراز از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه جاری میزبان تئاترسیاه بازی «مضحکه لیر نوروزی» با اجرای موسیقی زنده در ساعت‌های ۲۰ و ۳۰ / ۲۱ می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «نمایش مضحکه لیر نوروزی» به روایت محمد حسین یزدیان و به قلم سپیده گلتراش‌نژاد به مدت پنج شب در تالار احسان شیراز بر روی صحنه اجرامی شود که درآن بازی سازانی چون، محمد حسین یزدیان - آگه فنی – زهرا صالحی آباده – اعظم فرهادی - هدی هادیان شیرازی، به ایفای نقش می‌پردازند.

تئاتر یاد شده، استحاله هنرمندانه داستان معروف لیر شاه نویسنده شهیر شکسپیر و آئین میر نوروزی و تبدیل آن به نمایش آئینی و سنتی سیاه بازی ایرانی می‌باشد که ترکیب یک داستان ماندگار جهانی و جذابیتهای بی‌نظیر سیاه بازی یک اثر خاص و جذاب را رقم زده است.

در «نمایش مضحکه لیر نوروزی» عزیز عباس‌پور طرب ساز و عزیز عباس پور - احمد محمدی – سعید دلاور – علی تولایی طرب نوازان راتشکیل داده وهمچنین صحنه آرایی برعهده زهرا حمیدی و میر صحنه رامهیار کارگر و میرزا بنویس را سارا سلیمانی، اجرا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز