خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس:

مراسم اعتکاف با شور و هیجان خاصی در فارس برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۶۶

امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی است، باید فعالیت های فرهنگی، خصوصا مراسم معنوی اعتکاف به صورت جدی و با شور و هیجان خاص مردمی برگزار شود.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی است، باید فعالیت های فرهنگی، خصوصا مراسم معنوی اعتکاف به صورت جدی و با شور و هیجان خاص مردمی برگزار شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی فارس حجت الاسلام شکرالله دانش در ادامه افزود: بحمدالله مراسم پر فیض اعتکاف به صورت مستمر همه ساله با شکوه و استقبال بی نظیر مردمی برگزار شده است و امسال نیز حضور مردم چشمگیر تر از سالهای گذشته خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از راه های مبارزه با آسیب های اجتماعی ورود جوانان به برنامه های مذهبی به‌ویژه اعتکاف است.

دانش بیان کرد: مراسم اعتکاف امسال را با همکاری هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی با شکوه تر از سال های پیش برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متولیان برگزاری مراسم اعتکاف مساجد، هیئت امنا، ائمه جماعات، هیئت مذهبی و ادارات فرهنگی استان می باشند گفت: برای برگزاری مراسم اعتکاف مبلغ، سخنران و قاری به شهرستان ها اعزام خواهند شد.

وی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در حسینیه ها و مساجد خود می توانند با تلفن های ۲۳۳۳۷۰۶ – ۲۳۵۰۵۳۳ – ۲۳۴۲۱۴۱ اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با حسین کریمی مسئول امور مساجد در شیراز تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است از طرف ستاد اعتکاف حمید رضا همتی به عنوان دبیر اجرای اعتکاف در فارس و حسین کریمی نیز دبیر اجرایی اعتکاف شهرستان شیراز معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز