خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

عملیات اجرایی ورزشگاه میانرود بیش از ۱۷ سال پیش آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۲۵

بزودی با حضور جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان، موضوع تکمیل طرح ورزشگاه میانرود شیراز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به همراه صحرائیان مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس از طرح در حال ساخت ورزشگاه ۵۰ هزار نفری می‌انرود شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در این بازدید با اشاره به مشکلات اعتباری و اجرایی این طرح گفت: انتظار داریم تا با مساعدت مسئولان کشوری، اعتبار مناسبی برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شود.

خلیل رضائیان اظهار داشت: بزودی با حضور جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان، موضوع تکمیل طرح ورزشگاه میانرود شیراز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح بیش از ۱۷ سال پیش آغاز شده تصریح کرد: از نظر ما پیمانکاران، سرمایه‌های بزرگی برای کشور هستند و ما باید تلاش کنیم تا از این سرمایه‌ها به نحو شایسته‌ای برای توسعه و عمران کشور بهره گیری کنیم.

این بازدید با حضور و با ارائه گزارش پیمانکار و مشاور طرح پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز