خبرگزاری کار ایران

توسط بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم صورت گرفت؛

اخذ درجه ۱ پایش کشوری در قالب برنامه کیفی

کد خبر : ۱۵۷۹۷۹

در سال ۹۲ درجه ۱ پایش کشوری بیمارستان‌ها در قالب برنامه کیفی به هر دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعلق گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در سال ۹۲ درجه ۱ پایش کشوری بیمارستان‌ها در قالب برنامه کیفی به هر دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رضا صحرایی در جلسه کارگروه اعتباربخشی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی سخنانی گفت: این کارگروه از سال ۹۰ آموزش‌های خود را در سطح بیمارستان‌ها آغاز کرده و در سال ۹۱ برای اولین بار پایش برنامه‌های اعتباربخشی انجام داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: اعتباربخشی بیمارستان‌ها با ۳۷ واحد، استاندارسازی می‌شود و از بهمن ماه سال گذشته واحد اورژانس بیمارستانی و مدیریت و رهبری در سطح بیمارستان‌ها مورد ارزیابی و استانداردسازی قرار گرفته و این روند ادامه دارد.

صحرایی اظهار کرد: در راستای استانداردسازی بیمارستان‌ها تاکنون ۹ کارگروه اعتبار بخشی در این معاونت برگزار گردیدهو سعی شده در برخی موارد بارش افکار داشته باشیم تا مجموعه به دقت با روند استاندارسازی آشنایی پیدا کند همچنین در این بین از استانداردسازی دانشگاه‌های هم تیپ جهرم و برنامه‌های آنان نیز استفاده کردیم.

وی افزود: در سال ۹۲درجه ۱ پایش کشوری بیمارستان‌ها در قالب برنامه کیفی به هر دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعلق گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز