خبرگزاری کار ایران

سردار الهیاری:

شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس حاصل مدیریت جهادی امام خمینی(ره) هستند

کد خبر : ۱۵۶۲۰۵

ایلنا: مدرس دانشگاه افسری امام حسین(ع) با تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا و با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: شهدا و رزمندگان ما حاصل مدیریت جهادی امام خمینی(ره) است و مقام معظم رهبری که امروز شجاعانه، دلیرمردانه و حسین گونه سکان کشتی جمهوری اسلامی ایران را بعهده دارند و مدبرانه کشور را از گردنه های صعب العبور پیش می برند را می توان حاصل مدیریت جهادی امام خمینی(ره) دانست.

به گزارش " ایلنا " ازشیراز، سردارالهیاری که در اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان لامردسخن می گفت، افزود: اگر امام زنده بود دست مقام معظم رهبری را می بوسید و این واقعیتی است که بر زبان دشمنان ما جاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت جهادی عزت آفرین خواهد بود، تصریح کرد: همه مسئولین تلاش کنند با عزم خود و مدیریت جهادی کار را پیش ببرند چرا که ولایت فقیه آن را درک کرده و نتیجه آن را دیده است.

سردار الهیاری با تقدیر و تشکر از خادمان فاطمه الزهرا به خاطر برپایی نمایشگاه با عظمت حدیثغربت فاطمه(س) افزود: کاری که خادمان شهدا و خادمان فاطمه الزهرا در این نمایشگاه انجام داده اند به دوران های اول انقلاب و دفاع مقدس باز می گردد که بسیجیان، پیرها و جوانان برای این کار ارزشمند داوطلب بودند و این نمونه ای از مدیریت جهادی است که جای تقدیر دارد.

مدرس دانشگاه افسری امام حسین(ع) افزود: ۸ سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از مکتب امام حسین(ع) و با مدیریت جهادی و جانی فشانی رزمندگان به نتیجه رسیده است و این مکتب و مدیریت جهادی را باید به نسل های جدید منتقل کرد.

وی در پایان بر تداوم یادواره ها و بهره گیری از ابتکارات و شیوه های جدید مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کرد و گفت: اگر این ۸ سال دفاع مقدس به اندازه ۸۰ سال کار شود بازهم برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس کم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز